Comenzile din platforma Gospodaria 9, magazin online ce se adreseaza mesterilor si gospodarilor din Romania, sunt procesate intr-un timp scurt si cu acuratete maxima, cu SeniorERP de la Senior Software. Sustinut de un sistem ERP modern, distribuitorul de utilaje agricole si produse de zootehnie, Trek Tor Sell, si-a optimizat procesele operationale si dispune de o baza de date unica pentru gestionarea eficienta a intregii afaceri.
Trek Tor Sell, retailerul de utilaje si produse pentru gospodarie si zootehnie, ce detine magazinul online Gospodaria 9, a imbunatatit considerabil modul de lucru si a obtinut control deplin asupra companiei de cand foloseste o solutie ERP moderna si scalabila. Cu ajutorul sistemului SeniorERP de la Senior Software, compania proceseaza corect si rapid comenzile, reducand cu 65% timpul de lucru per comanda, si gestioneaza optim intreaga afacere.
Anterior parteneriatului cu Senior Software, retailerul utiliza mai multe aplicatii neintegrate. Lipsa comunicarii dintre aceste softuri afecta atat timpii de preluare si procesare a comenzilor de client, cat si acuratetea datelor. Totodata, compania intampina dificultati in obtinerea unei imagini clare si in timp real asupra anumitor situatii de business, ceea ce afecta procesul decizional. Aceste provocari si multe altele au fost solutionate odata cu implementarea sistemului SeniorERP, cu ajutorul caruia compania a eficientizat procesele operationale si dispune de toate informatiile de interes intr-o baza unica de date.
”Pe masura ce afacerea se extinde, ai nevoie ca toate informatiile sa fie disponibile intr-un singur loc pentru a gestiona eficient businessul, altfel nu prea poti sa ai control si pierzi foarte mult timp. De exemplu, inainte, noi lucram in vreo 8 platforme, 5 fiind aplicatii de curierat, care nu comunicau intre ele si, cum datele trebuiau introduse manual, se pierdea timp, apareau erori. Atunci cand venea o comanda prin telefon, colegele o puneau intr-un Excel, alegerea celui mai potrivit serviciu de curierat realizandu-se prin aproximare. Ulterior, informatia din Excel era introdusa in platforma de curierat si trebuiau sa tina cont de kilograme si alte criterii. Procesul continua cu generarea AWB-ului si introducerea informatiilor din Excel in aplicatia de facturare, iar apoi ambele documente erau trimise colegilor de pe hala.
De cand am implementat SeniorERP, lucrurile s-au simplificat enorm. Acum, comenzile de pe site intra automat in acest sistem, iar comenzile preluate telefonic sunt de asemenea inregistrate in acelasi loc, cu status distinct. Toate operatiunile sunt gestionate prin intermediul SeniorERP. Adica, operatorii acceseaza comanda in sistem, verifica disponibilitatea produselor, bifeaza articolele corespunzatoare si emit factura cu usurinta. Ulterior, documentele sunt trimise catre hala, unde angajatii fac rapid AWB-urile si scaneaza codul de bare tot din ERP si asa mai departe. Sistemul iti arata daca ai produsul la furnizor, identifica daca comenzile sunt incomplete si genereaza automat comenzile de aprovizionare. Timpul de procesare al unei comenzi s-a redus cu 65%. Practic, de la primirea unei comenzi si pana la expedierea acesteia, mai ales daca avem marfa in depozit, totul decurge acum extrem de rapid - vorbim de doar doua clickuri”, a specificat Marius Puscas, Manager General - Trek Tor Sell.
Trek Tor Sell dispune de un spatiu de depozitare de 1.500 metri patrati si are expuse circa 10.000 de produse in platforma Gospodaria9.ro, articolele fiind impartite pe urmatoarele categorii: utilaje, zootehnie, casa si gradina, panouri si accesorii solare, auto. Acestea sunt dedicate cu preponderenta sectorului agroindustrial, publicul tinta fiind in general format din micii antreprenori. Zilnic, retailerul proceseaza sute de comenzi, iar implementarea unui sistem performant pentru managementul integrat al afacerii, care sa permita preluarea rapida a comenzilor din magazinul online si procesarea cu acuratete a datelor, era imperios necesara pentru bunul mers al companiei. In 2021, primul an fiscal al businessului, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 milioane RON, ajungand in 2023 la o cifra de aproape 8 ori mai mare, respectiv circa 12 milioane RON. Si anul acesta, compania a prezentat o evolutie foarte buna, retilerul depasind deja cifra de afaceri inregistrata anul trecut.
Dezvoltarea rapida a afacerii a fost, de asemenea, un alt factor care a influentat decizia retailerului de a alege o solutie ERP flexibila si scalabila, capabila sa sustina un ritm accelerat de crestere a businessului.
”Am ales acest sistem pentru ca ne ofera un mod de lucru centralizat si pentru ca dispune de multiple functionalitati si posibilitati de customizare ce ne-ar putea interesa pe viitor, avand in vedere ritmul de dezvoltare al afacerii, noutatile legislative si schimbarile tot mai dese din piata. Solutia se integreaza perfect cu alte aplicatii, acoperind inclusiv partea de contabilitate. In prezent, totul este interconectat si putem realiza un management eficient al intregii afaceri”, a completat Marius Puscas.
Sistemul SeniorERP este in perfecta legatura cu softul pentru optimizarea proceselor de livrare, solutie ce a fost pusa la dispozitia retailerului tot prin intermediul parteneriatului cu Senior Software. Datorita acestei integrari, echipa de la Gospodaria 9 poate urmari usor statusul comenzilor, poate identifica cele mai potrivite variante de curierat pentru a reduce timpii sau costurile aferente acestor operatiuni si are posibilitatea de a monitoriza eficient performanta livrarilor.
Despre Senior Software
Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme integrate pentru managementul afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware si isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), cu o echipa de peste 200 de angajati.