Pe o piaţă foarte fragmentată şi cu o competitivitate ridicată cum este cea a serviciilor financiare în România, Grupul TPG România a încheiat anul fiscal 2016 cu o cifră de afaceri care depăşeşte pragul unui milion de euro, însumând 4.937.664 lei, în creştere cu 5% faţă de anul 2015. Totodata, grupul TPG România a înregistrat, în anul 2016, şi un profit de peste 8% din cifra de afaceri.
“Anul 2016 a fost un an în care Grupul TPG România şi-a consolidat prezenţa pe piaţa locală a serviciilor financiare, din toate punctele de vedere: am integrat serviciul de audit în gama serviciilor financiare pe care le oferim, ne-am consolidat portofoliul de clienţi până la 90 de clienţi din cele mai diverse industrii şi ne-am mărit echipa. Acum, în 2017, ne dorim să punem accentul pe atragerea de clienţi noi care activează în industriile în care grupul TPG are deja competenţe puternice: real-estate, IT, construcţii, retail şi producţie”, a declarat Vasileios Voulgaris - Partener al Grupului TPG.
Grupul TPG România este o iniţiativă antreprenorială care funcţionează pe piaţa locală încă din 2009 şi care a evoluat de la statutul de firmă de consultanţă financiară de nişă până ce a devenit un grup de companii redutabile şi cu credibilitate, care oferă clientilor o gamă largă de servicii financiare sau conexe. Structurat în trei entităţi juridice - TPG Accounting, TPG Advisory şi Balan TPG Audit, grupul TPG deserveşte atât companii multinaţionale, cât şi afaceri locale de succes, sau start-up-uri, iar gradul ridicat de retenţie a clienţilor este dovada profesionalismului fiecărui membru al echipei.
“Lansarea pe piaţă a grupului TPG a venit ca un răspuns necesar la nevoile din ce în ce mai specifice ale oamenilor de afaceri şi, tot la fel, serviciile pe care le oferim adresează cele mai specifice nevoi: de la auditul financiar şi până la consultanţa fiscală, de la contabilitate la managementul bunurilor - ca să dau doar câteva exemple. Însă, pe o piaţă atât de concurenţială, în care avem peste 50.000 de contabili şi peste 5.000 de auditori, principalul atu al grupului TPG este cunoaşterea în profunzime a realităţii fiscale şi financiare din România şi a poziţionării acesteia în contextul potrivit, la momentul potrivit”, a completat Vasileios Voulgaris.
Compania şi-a propus încă de la lansare să ajute reprezentanţii mediului de business local să înveţe să navigheze prin sistemul economic, ajutându-i să găsească cele mai bune soluţii şi să îşi adapteze business-ul la condiţiile pieţei.
TPG a adunat în echipa sa profesionişti cu experienţă vastă profesională şi diverse background-uri, obiectivul final fiind să îi poată asigura soluţii integrate clientului pentru ca acesta să-şi îmbunătăţească eficienţa, să gestioneze în mod corect costurile şi să-şi controleze mai bine structura şi operaţiunile propriei afaceri. Practic, grupul TPG oferă clienţilor săi instrumentele necesare pentru un management optim al companiei.