Guinness®, berea stout numarul 1 in lume, lanseaza un nou spot TV in cadrul campaniei sale de marketing “Made of More”. Noul spot spune povestea unui ceas magic, care are puterea de a da timpul inainte sau inapoi.
Spotul “Clock” ruleaza in Europa de la sfarsitul lunii ianuarie, fiind disponibil si pe canalul YouTube al Guinness. Lansarea sa in premiera mondiala a avut loc pe posturile TV din Irlanda si Marea Britanie.
Noul spot pune in evidenta valorile impartasite de Guinness si de consumatorii sai – dorinta de a obtine mai multe de la viata, punand in joc si mai mult. Actiunea are loc in Republica Ceha, in jurul anului 1890, centrandu-se pe povestea unui ceas al orasului, care nu se multumeste cu statutul de simplu obiect. Ceasul incepe sa controleze timpul, astfel incat sa faca zilele locuitorilor mai frumoase. Astfel, face timpul sa treaca mai repede, pentru a ajuta un cizmar coplesit de munca, da secundele inapoi evitand un accident sau opreste timpul in loc, pentru a prelungi clipele minunate.
In acest spot au participat 162 de actori, dintre care 150 au personificat locuitorii orasului si soldatii intorsi din razboi. Filmarile au fost realizate in Český Krumlov (Cehia), oras recunoscut pentru arhitectura sa bine conservata.
“Guinness se bucura de o suita de reclame memorabile, realizate de-a lungul istoriei sale. Ne dorim ca si acest nou spot aspirational sa inspire toti iubitorii brandului Guinness, incurajandu-i sa nu se multumeasca cu putin si sa fructifice la maximum fiecare zi”, subliniaza Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing URBB, compania care detine in portofoliul sau marca Guinness in Romania.
“Made of More” este cea mai mare campanie Guinness desfasurata in acest moment. Campania a debutat in octombrie 2012 cu primul spot TV, “Cloud”.
Pentru mai multe detalii, vizitati www.guinness.com.
Despre Guinness
Guinness este o bere premium, cu o aroma unica de orz prajit si caramel care ii da o nota distincta. Berea Guinness este savurata in peste 150 de tari, pana in Barbados, Nigeria si Indonezia. Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridica la peste 10 milioane de pahare.
Beraria din St. James’s Gate (Dublin), construita de Arthur Guinness in 1759, a devenit un simbol iconic celebru, avand la baza valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic.
URBB, compania in portofoliul careia se afla berea Guinness in Romania, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare si a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini si Bilbor.
Povestea berii Guinness
De mai bine de 250 de ani, berea Guinness este unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Inca din 1759, reteta unica a lui Arthur Guinness a adus consumatorilor din intreaga lume una dintre cele mai fine experiente ale consumului de bere.
Guinness este un simbol global preferat de numerosi cunoscatori fini de bere, avand in spate una dintre cele mai lungi si vii istorii. Traditia si mostenirea irlandeza sunt elementele ce dau gustul inegalabil al acestui sortiment de bere neagra. Stilul si personalitatea Guinness provin din metoda de fabricare complexa care presupune prepararea si folosirea celor mai rafinate ingrediente naturale intr-un proces steril de inalta tehnologie:
- Vechea traditie de prajire a orzului ofera nuanta speciala a rubiniului inchis si da caracterul unic al gustului;
- Berarii Guinness folosesc o cantitate dubla de hamei, pentru o aroma bogata, iar prospetimea ingredientelor este captata de soiul de drojdie specific, care asigura o fermentare completa, plina de savoare;
- Legendarul proces de maturare face ca "Guinness sa fie Guinness", o bere singulara, cu o eleganta aparte;
- Guinness se distinge prin spuma spectaculoasa, un element consistent al produsului, indiferent de variant.
Poate cel mai important lucru, unicitatea berii, este data de mostenirea unei arte traditionale a berarilor, a maiestriei si pasiunii acestora.