HORIZON anunță lansarea pe piața locală a noii game de televizoare pentru 2020, precum și extinderea platformelor SMART de divertisment și video-on-demand integrate (Netflix, HBO GO, Youtube, Amazon Prime Video, Youtube Kids și Spotify), cu scopul de a răspunde noilor cerințe și trenduri din zona media și home entertaiment.
Pentru pasionații de tehnologie, calitatea imaginii și a sunetului sunt semnificativ îmbunătățite prin utilizarea tehnologiilor HDR10, DTS-HD și DTS TruSurround™, iar pentru cei ce iși doresc o experiență imersivă, HORIZON vine în întâmpinarea utilizatorilor cu modele noi, echipate cu tehnologiile Dolby Vision și Dolby Atmos. Acestea oferă o vizionare cinematografică excepțională, printr-un sunet bogat in detalii, imagini pline de contrast, culori vibrante și reproducerea perfectă a tuturor nuanțelor pentru un efect HDR superior. Experiența vizuală este completată de linia de produse audio Hi-Fi și de sistemele audio Dolby Atmos 5.1.2 din gama ACUSTICO by HORIZON.
Televizoarele HORIZON acoperă o plajă largă de modele și functionalităti, cu diagonale cuprinse între 24” (60 cm) și 75” (190 cm) disponibile la vânzare pe eMAG.ro, în magazinele Flanco, cat și în oferta altor retaileri IT&C importanți din mediul online și offline (Badabum.ro, ideall.ro, CEL.ro, PCGarage.ro, etc), la prețuri cuprinse între 449 Lei și 4.999 Lei.
DESPRE HORIZON:
Lansat în 2005, HORIZON și-a dedicat toate resursele pentru a dezvolta linii de produse mai performante și mai accesibile în același timp, colaborând cu furnizori de top la nivel mondial pe fiecare categorie în parte, producția fiind realizată în diferite fabrici din Turcia, Polonia, Ungaria și China.
În 2011, intră pe piața de Consumer Electronics (televizoare, tablete, Hi-Fi audio), ajungând, în prezent, la mai mult de 100 de produse active. În 2015, HORIZON reușește să introducă pe segmentul său de piață primul LED TV CURBAT 4K UHD HORIZON, cu o diagonală de 55”.
Anul 2018 a adus lansarea liniei Hi-Fi audio ACUSTICO, ca o extensie naturală a HORIZON, ce desăvârșește imaginea prin modele cu design minimalist și o calitate a sunetului de excepție: soundbar-uri, microsisteme, boxe sau radio clock-uri, în diferite combinații, culori și materiale.
Urmărind trendurile în tehnologie, anul 2019 s-a remarcat încă de la debutul său prin relansarea DIAMANT și adoptarea acestuia ca brand conex HORIZON.
Cumulat, în perioada 2018-2019, vânzările de televizoare HORIZON au atins pragul de 280.000 de unități. Obiectivul pentru următorii ani este depășirea cifrei de 30 milioane de euro anual. În 2019, HORIZON s-a menținut pe locul al 4-lea ca popularitate în România, cu o cotă de piață de 8,5%, in creștere cu 2% față de anul anterior.
Printre beneficiile oferite de HORIZON clienților săi, amintim:
- 5 ani garanție pentru gama de televizoare XTEND Line, încă din 2015
- 3 ani garanție pentru celelalte categorii de produse HORIZON
- service de tip Pick-Up & Return pentru toate produsele HORIZON (clientul trebuie doar să contacteze service-ul, iar produsul este preluat de curier de la domiciliul clientului, reparat și trimis inapoi, tot prin curier, fără niciun cost).
Mai multe informații despre noile modele HORIZON pe www.horizon-europe.com și la parteneri.