Cu 15 ani de experienta in piata de marcomm din Romania, Ioana Ciudin a devenit din luna august noul Managing Director al agentiei de digital performance iProspect, parte din Dentsu Aegis Network Romania.
Cariera in marcomm a Ioanei a inceput in decembrie 2003 in Iasi si a parcurs toate etapele unui profesionist in domeniu, de la asistent de marketing pana la business owner si manager pentru proiecte importante de online din Romania. Experienta diversificata acumulata, dar si faptul ca a lansat si crescut de la zero o agentie care acum este in topul agentiilor de digital in Romania cu cresteri de peste 40% an de an, reprezinta o parte din atu-urile pe care Ioana le va aduce noii pozitii si care vor ajuta la dezvoltarea si cresterea brandului iProspect in Romania.
Planul Ioanei pentru 2018 este de a construi o baza pentru un an 2019 in forta, cu obiective de crestere ambitioase, atunci cand isi propune o crestere a veniturilor companiei cu 50%. „Ma intereseaza foarte mult sa cunosc proiectele actuale si sa dezvolt o relatie cu clientii actuali. Cred in ideea de client partnership, nu intr-un raport strict de client-furnizor, si imi doresc sa cunosc fiecare client in parte. Nu imi propun sa actionez hands-on pe proiecte, echipa actuala iProspect este autonoma si nu vreau sa alterez nicidecum acest lucru. Ma identific mult cu brandul iProspect la nivel de comunicare, valori, chiar si culori. Consider ca si chimia joaca un rol important, comunicarea cu managementul Dentsu Aegis Network fiind una foarte fireasca si familiala inca de la primele discutii. Acelasi feeling l-am resimtit si ulterior in echipa, fapt ce aduce un plus de motivatie si implicare,” a declarat Ioana Ciudin.
„Ne-am bucurat mult sa descoperim ca Ioana si-a pastrat acel spirit antreprenorial pe care il cautam, il apreciem si il cultivam in toate agentiile din grupul Dentsu Aegis Network. La nivel global, Dentsu poate fi denumita „o retea de antreprenori”, lucru care stabileste un anumit „state of mind and heart” si care ne da posibilitatea sa atragem si sa crestem talente extraordinare in toate agentiile din grup. Suntem convinsi ca Ioana ne va ajuta sa crestem brandul iProspect si sa il ducem acolo unde ne-am propus” a spus la randul sau Razvan Varabiescu, CEO Dentsu Aegis Network Romania.
De asemenea, la nivel global iProspect este tier one Google partner si trusted alpha release Facebook partner, ceea ce ofera agentiei un clar avantaj competitiv si o serie de beneficii unice: acces la o serie de aplicatii cu capabilitati superioare sau la informatii despre piata la care putine companii din Romania au acces. In acest context favorabil, noul Managing Director isi propune consolidarea acestor relatii stranse si pe piata locala.
„Este o surpriza placuta pentru mine sa gasesc un mediu in care oamenii sunt preocupati de transformarea continua, inclusiv in ceea ce priveste employer branding. Avem deja initiative pentru atragerea si retinerea talentelor, corectitudinea in ceea ce priveste nivelul salarial si crearea unui spatiu de lucru mai bun. Faptul ca facem parte dintr-un brand puternic la nivel international ne ofera tuturor acces la resurse de invatare extrem de valoroase. Nu va trebui decat sa ma aliniez la aceste initiative si sa asimilez cat de mult posibil informatii pentru a le putea utiliza intr-un mod destept in activitatea de Managing Director la iProspect Romania,” a adaugat Ioana Ciudin.
Despre iProspect
iProspect este o agentie globala full service de performance marketing. Printre clienti se numara adidas, Diageo, Hilton, Burberry, General Motors, H&M, Procter & Gamble, Gucci si Microsoft. Echipa iProspect lucreaza intr-o retea de 4300 de angajati in peste 93 de birouri din 55 de tari.
Prezenta in Romania din 2015, iProspect are un colectiv de 8 specialisti in servicii de digital performace si colaboreaza cu clienti din toate domeniile precum Mondelez, Philips, Bonduelle, SuperBet etc., atat local cat si la nivel regional.
iProspect face parte din Dentsu Aegis Network, o filiala detinuta in totalitate de Dentsu Inc.
Despre Dentsu Aegis Network
Parte a Dentsu Inc., Dentsu Aegis Network opereaza la nivel global 10 retele de comunicare si activeaza in Romania cu 6 branduri: Carat, Amplifi (agentii de media), Kinecto-Isobar (agentie de digital advertising), iProspect (digital performance), Posterscope (agentie de outdoor) si The Story Lab (productie si distributie de continut premium).
Dentsu Aegis Network inoveaza modul in care se creeaza solutii de comunicare pentru clientii sai prin mixul performant dintre expertiza globala si performata locala in serviciile de media, digitale si creative.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clientilor servicii de expertiza in media, comunicare digitala si servicii de creatie publicitara. Oferind o gama distincta si inovatoare de produse si servicii, Dentsu Aegis Network are sediul central in Londra si opereaza in 145 de tari din intreaga lume, cu aproximativ 35.000 de specialisti dedicati.