Jazz si World Vision aduc in casele romanilor noua campanie pentru programul “Donator de viitor”, desfasurata in luna decembrie. Campania se adreseaza sustinerii copiilor saraci din comunitatile in care activeaza organizatia World Vision.
“Donator de viitor intra intr-o noua etapa. O etapa in care ne propunem sa aducem povestile copiilor mai aproape de oamenii care ar putea sa-i ajute, sa cream legaturi mai puternice intre cele doua categorii si, nu in ultimul rand, sa atragem in program oameni care fac mai mult decat sa doneze, militeaza pentru cauza DDV” , a declarat Oana Serban, PR & Comms Manager World Vision Romania.
Craciunul este un moment in care oamenii sunt foarte emotionati, isi fac cadouri si promisiuni , vor sa fie mai buni unii cu altii si sunt mai altruisti. Din pacate insa nu toti copii din Romania se pot bucura de un Craciun cu adevarat fericit, de cadouri, veselie si petreceri. Ce moment poate oare sa fie mai oportun pentru a ne implica si sustine o cauza care relationeaza cu noi?
Astfel, in perioada sarbatorilor, Jazz si World Vision invita oamenii sa colinde pentru copiii din programul Donator de viitor si sa stranga bani pentru ei. Sunt invitati sa faca primul pas vedete, bloggeri, artisti, copii de vedete, coruri de preoti si echipe de angajati din diverse business-uri. Campania beneficiaza deja de ajutorul ambasadoarelor programului Donator de viitor - Oana Cuzino si Daniela Nane, si de vedete precum Cabral Ibaka, Pavel Bartos, Adrian Nour si Trio Zamfirescu, care isi propun sa impulsioneze si sa mobilizeze oamenii sa ajute, mai ales acum, in perioada sarbatorilor de iarna.
Nu doar ei pot colinda insa, ci oricare dintre noi. Colindul devine pe aceasta cale o modalitate simpla si frumoasa de a castiga notorietate asupra cazurilor sustinute de World Vision, dar in acelasi timp si o oportunitate de stimulare a implicarii oamenilor. Astfel, orice roman poate sustine campania prin simpla postare pe facebook a unui colind si prin share-uirea lui catre lista de prieteni, provocandu-i pe acestia sa se implice, la randul lor. Cu alte cuvinte, poti fi mai bun si mai altruist chiar daca nu poti dona o suma de bani, donand o parte din timpul si din creativitatea ta.
“Vrem sa ajungem in mintea si in sufletul a cat mai multor oameni. Sa ii convingem sa fie purtatori de mesaj, chiar daca nu pot dona in acest moment. Simpla preluare a colindului, postarea si raspandirea lui mai departe reprezinta un gest valoros pe care noi il apreciem enorm. Ne-am bucura sa vedem cat mai multi tineri colindand si sustinand aceasta campanie, fiind ambasadorii unui mesaj umanitar si cald, de Craciun”, a declarat Diana Benko, Partner & BTL Director Jazz.
Campania de Craciun World Vision “Colindator pentru viitor” este declina in majoritatea mediilor de comunicare - TV, online si social media.
Din partea World Vision au colindat:
Cristina Mosteanu – Resorce Development Director, Madalina Dicu – Senior Marketing Manager, Adela Fundulea – Marketing Manager si Oana-Andreea – PR & Communication Manager.
Echipa Jazz care a adus mai aproape de inimile voastre spiritul Craciunului este formata din: Octavian Belintan – Senior Art Director, Georgiana Neascu – Account Manager, Diana Benko - Partner & BTL Director, Alexandra Mitoi – Senior Copywriter.
De asemenea, au colaborat la realizarea acestei campanii agentiile Spoon Media, Rogalski Damaschin PR, Netvibes si Social Lions.
Despre Jazz: Jazz este Prâslea cel voinic al agențiilor din România, crescând în 3 ani cât alții în mulți ani. Echipa de 20 de oameni talentați concepe și pune în practică idei de comunicare integrate manifestate în orice mediu, pentru branduri precum Provident, PPT, Lay’s, Star, Krax, Muller România, Dr. Oetker, Vichy România, MedLife, GSK Consumer Healthcare Romania,World Vision și alții.