Adresata zonei de business IMM-uri a BRD, ‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’ este un dialog deschis cu o noua categorie de antreprenori: cei care au trecut prin criza si care au invatat din ea sa fie pragmatici, moderati, precauti.
Pornind de la contextul potrivit caruia astazi economia da semne ca si-a revenit, ajutata si de noile masuri de relaxare fiscala intrate de la inceputul anului, dupa multe incercari, antreprenorii indraznesc sa se gandeasca la succesul afacerii lor.
‘’Discutand cu antreprenorii nostri, printre care si cei care apar in spotul “de ce?”, am descoperit ca antreprenoriatul este despre a incerca pana iti iese, este despre a gresi, dar si despre a merge mai departe, invatand din aceste greseli. Greselile sunt la baza celor mai bune lectii de viata si, implicit, de business. Toata lumea vede succesul, insa putini sunt cei care stiu toate greselile din spatele lui. Si tocmai aceasta latura ni s-a parut interesanta, in ea am gasit “tensiunea” de care aveam nevoie pentru a aduce la viata povestea antreprenorului roman‘’, a declarat Gabriela Simion, Director Executiv Marketing si Management de Produse, BRD Groupe Societe Generale.
“Gresind. Asa am ajuns la ideea ‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’. Au fost respinse intern nenumarate idei, ganduri, revelatii. Pana am ajuns sa definitivam mesajul si executiile pe toate canalele, am scris si rescris mesajul de nici nu mai stim cate ori. Greseli. Greseli din care am invatat cum sa vorbim cu antreprenorii trecuti prin criza - asa s-a nascut executia TV ‘Succesul’. Si cum sa-i ascultam – asa s-a nascut executia TV ‘De ce te-ai facut antreprenor?’‘, a spus ’Alina Varlanuta, Senior Copywriter.
Astfel, in noua campanie, antreprenorii devin vedetele povestilor, oferind contextul si contentul de calitate necesar crearii puntii dintre spotul publicitar si realitatea de zi cu zi. Antreprenorii au fost atenti selectati din randul clientilor BRD, fiind oameni ce conduc business-uri de succes , consolidate si cu cifre de afaceri in jur de 1 milion de EUR.
Pe langa TV, mesajul campaniei BRD pentru IMM se contureaza si se completeaza pe celelalte canale: executii online (bannere, facebooks ads) si offline prin materiale dedicate antreprenorilor (atat de brand, cat si de produs – linia de credit), postere in toate sucursalele BRD cu antreprenorii al caror curaj ne-a inspirat. Special pentru aceasta campanie am lansat si seria de filmulete ‘Sunt antreprenor’ de pe brd.ro/suntantreprenor, in care antreprenorii vorbesc despre greselile pe care le-au facut in business-ul lor.
‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’ este un pas curajos, dar pragmatic, pe care BRD il face pentru a veni in intampinarea nevoilor antreprenorilor, din dorinta de a deveni banca inspirata de succesul lor.
Campania se desfasoara in 15 iulie- 11 septembrie 2016.
Echipa Jazz:
Alina Varlanuta, Senior Copywriter
Raluca Matei, Senior Art Director
Andreea Ghenoiu, Group Creative Director
Andrei Stanciu, Copywriter
Sebastian Dragu, Designer
Alexandru Buta, Art Director
Valentin Suciu, Partner & Creative Director
Alexandra Coanca, Junior Account Executive
Georgiana Rotaru, Account Manager
Loredana Saru, Client Service Director
Irina Pencea, Partner & Strategy Director
Echipa BRD:
Gabriela Simion, Director Executiv Marketing si Management Produse
Mircea Tomescu, Director Comunicare
Mihaela Olaru- Director Daily Banking Marketing
Luiza Vrinceanu, Brand Communication Manager
Irina Alexandrescu, Brand Manager
Diana Falan, Brand Manager
Adrian Enculescu, Digital Marketing Manager
Corina Ogrodnic- Manager Produs
Despre Jazz:
Jazz crede ca ideile bune povestite cu multa emotie sunt cele care care ii fac pe oameni sa reactioneze. Praslea cel Voinic al agentiilor din Romania, crescand in 5 ani cat altii in multi ani, Jazz are o echipa de 20 de oameni talentati care concep si pun in practica idei de comunicare manifestate in orice mediu pentru Avon, Carrefour Romania, Grand Entertainment, GSK, Krax, Lay’s, Muller Romania, Medlife, Oscar Downstream, Provident, Star, BRD si altii.