Romania a fost renumita la nivel mondial ani la rand in perioada interbelica si imediat urmatoare pentru inovatiile care au schimbat lumea medicinei si pentru talentul deosebit al medicilor nostri care faceau minuni chiar si cand nu dispuneau de aparatura necesara sau de una cat de cat asemanatoare cu cea de talie internationala.
Medicina romaneasca are o istorie impresionanta. Anii 1850-1920 sunt plini de realizari importante, aceasta fiind perioada de aur in care se pun bazele medicinei romanesti. Multi medici tineri scoliti prin Viena sau Paris sau chiar America se intorc in Romania si fac primele operatii complicate, primele analize. Baza medicinei romanesti e pusa de un francez, Carol Davila, insa lui i-au urmat o multime de medici extraordinari: Ioan Cantacuzino, Dimitrie Bagdasar, Constantin Arsenii, Thoma Ionescu, Kretzulescu etc.
MedLife este un sistem de sanatate a carui viziune a fost, inca de la inceputuri, sa continue aceasta traditie impresionanta. Tocmai aceasta ambitie de a pune din nou Romania pe harta lumii in ceea ce priveste sanatatea este motorul MedLife. Asa ca asocierea cu reusitele trecutului si ceea ce incearca sa faca MedLife astazi a fost una fireasca. Juramantul lui Hipocrate se continua firesc cu un angajament de a face performanta in Romania. Cei mai buni doctori vor fi sustinuti de MedLife prin cea mai buna tehnologie.
Campania are un manifest ce reaminteste romanilor istoria de care ar trebui sa fie mandri si 3 spoturi dedicate specialitatilor MedLife. Trei paralele intre anii 1900 si 2016, trei povesti care ne dau speranta si incredere in viitor. Daca la 1900 doctorii romani faceau minuni, ei le fac si in 2016.
In plus, continuand sirul premierilor din lumea medicala, noile spoturi MedLife reprezinta la randul lor o premiera, fiind pentru prima data cand intr-o campanie din Romania, personajele principale (atat medicii, cat si pacientii) sunt 100 % reali. Pentru prima data le-am cerut pacientilor MedLife sa impartaseasca experienta lor intr-un spot TV si au fost foarte incantati si deschisi, mai ales ca multi dintre ei au venit la MedLife in momentul in care nu mai sperau sa gaseasca o solutie si o sansa in Romania.
„A fost o campanie de documentare. Am descoperit cu mandrie cati doctori minunati am avut si inca avem in Romania. Apoi a fost o desfasurare de forte de productie. Prima campanie cu decoruri de epoca la care am luat parte. Andreea Paduraru, Tudor Mircea si MME au facut o treaba extraordinara. Construim alaturi de echipa MedLife, deja de ani de zile, un brand puternic de care suntem mandri.” (Andreea Ghenoiu, Group Creative & Copywriter, Jazz Communication)
„Scoala romaneasca de medicina este o scoala cu o traditie impresionanta si o pleiada de personalitati cu realizari majore. Este un standard pe care ni-l impunem si catre care tindem in fiecare zi, cu fiecare pacient. „Ei au inceput, noi continuam”continua manifestul prin care dorim sa le reamintim romanilor ca in Romania se face si medicina de calitate si sa le crestem increderea in medicii nostri.
Totodata campania are si un rol de constientizare privind valoarea scolii romanesti de medicina. Avem medici care rezolva cazuri exceptionale, dar din pacate aceste realizari sunt putin promovate, multi – probabil - nici nu le cunosc”. (Simona Iliescu, Director Marketing MedLife)
Campania se desfasoara in perioada septembrie – decembrie 2016 si este declinata in urmatoarele canale media: TV, online, indoor, presa, PR
Echipa Jazz care a transpus frumos povestea este formata din:
Valentin Suciu – Creative Director & Partner
Andreea Ghenoiu – Group Creative & Copywriter
Irina Pencea – Strategie & Concept
Raluca Matei – Head of Art
Georgiana Rotaru – Account Manager
Echipa MedLife care a contribuit la realizarea campaniei este compusa din:
Simona Iliescu – Director Marketing
Oana Safta – Marketing Specialist
Diana Grosu – Marketing Specialist
Alexandru Valdu – Online Marketing Specialist
Mariana Ursoi – Analist Relatii Clienti
Echipa de medici:
Dr. Dan Suiaga, Dr. Stefanita Dima, Dr. Bogdan Marcel, Dr. Diana Toma