După ce a intrat pe piața din România, Jimmy Key a deschis primul magazin în ParkLake Shopping Center din București. Jimmy Key intenționează să deschidă zece magazine în România, conform strategiei sale de extindere.
Jimmy Key a deschis primul magazin din România, în ParkLake Shopping Center, ca parte a strategiei sale globale. Ambasadorul Özgür Kıvanç Altan, Elvan Ünlütürk, președintele consiliului de administrație al Jimmy Key, consilierul comercial Naci Akdoğan, coordonatorul pentru România al Fundației Maarif, Alpaslan Ateș, secretarul general al TİAD, Barbaros Yıkar, precum și numeroși invitați au participat la evenimentul de deschidere de la ParkLake Shopping Center.
Elvan Ünlütürk, președintele consiliului de administrație al Jimmy Key, cu o experiență de peste 30 de ani în domeniul produselor textile dedicate femeilor, a declarat: „Jimmy Key este un brand turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997. Este un brand care te face să simți textura confortabilă și moale a materialelor deosebit de relaxante, care sunt folosite în realizarea produselor de îmbrăcăminte pentru femei. Suntem încântați să aducem pe piața din România stilul unic și spiritul vestimentar specifice Jimmy Key, ceea ce face parte din strategia noastră de creștere globală. În august am deschis primul magazin din București, în ParkLake Shopping Center. Acest pas este o etapă foarte importantă pentru brand-ul nostru și o dovadă a succesului nostru.”
„ Prin Colecția Primăvară-Vară 2023, Jimmy Key reflectă căldura și energia Mării Egee în magazinele din România. Jimmy Key combină culorile vibrante ale elementelor naturale împreună cu forme originale. În acest sezon, ne-am propus să reflectăm armonia atemporală a universului marin și mixul de alb-albastru să îl asociem eleganței cotidiene, integrând detaliile decupate Trend. Piesele colorate asociate cu spiritul boem urban sunt un stil accesibil tuturor femeilor” a adăugat Elvan Ünlütürk.
Ünlütürk a subliniat, de asemenea, că Jimmy Key a devenit un brand bine cunoscut în Turcia cu cele 61 de magazine independente. Mai mult decât atât, Jimmy Key plănuiește să deschidă 10 magazine în România, conform strategiei sale globale. Brand-ul își propune să se impună ca lider în domeniul modei în regiune.
Despre Jimmy Key
Fondat în Izmir în 1997, Jimmy Key se afirmă în lumea modei cu 61 de magazine concept și magazinul de comerț electronic jimmykey.com. Colecțiile redau un stil de viață urban și modern, iar detaliile chic & boho oferă un stil unic. Brand-ul se adresează consumatorilor care prețuiesc confortul și stilul, care se regăsesc în piesele atemporale, materialele naturale, modelele comode și mixurile de culori originale. Creând colecții de înaltă calitate prin adaptarea creativă a tendințelor actuale la identitatea mărcii, Jimmy Key aduce ceva cu adevărat nou clienților săi, pregătind o temă nouă în fiecare lună, cu ajutorul capacităților sale interne de producție. Pentru Jimmy Key, abordarea sustenabilă a modei este în fruntea principiilor retail-ului. Prin această abordare, brand-ul protejează mediul, se bazează pe un consum mai mic de apă și energie și respectă oamenii și natura în procesele sale de producție.