J.Kristensen lansează noi brand-uri de top: MSGM, No21, Stuart Weitzman

J.Kristensen lansează noi brand-uri de top: MSGM, No21, Stuart Weitzman

Magazinul J. Kristensen deschide sezonul toamnă-iarnă 2014-2015 cu lansarea unui fashion corner cu noi brand-uri de top precum MSGM, No21, Stuart Weitzman și Joseph. Colecțiile acestor brand-uri ajung direct de pe catwalk în premieră și în exclusivitate pe piața locală, alăturându-se brand-urilor deja existente din magazinul J.Kristensen.

MSGM

Printuri abstracte, inspirate dintr-o galerie de artă contemporană, apar puternic în piesele supradimensionate și rochiile aceastei colecții. Acestea au suprafețe metalice, dinamice, combinate cu modele florale ca și cum ar fi fost "murdărite" pentru a le lua aspectul romantic. Același lucru este valabil și pentru una dintre piesele iconice ale brand-ului: puloverul, care este îmbinat cu fusta din piele si cămașa bărbătească - întotdeauna eye-catching. Există multe piese cu blană colorată, cu forme răsucite mai ales pentru cele care sunt fără mâneci cum ar fi vestele sau mănușile.

No21

Ideea de bază a noii colecții toamnă – iarnă 2014 a brandului No21 a fost îmbinarea armonioasă dintre masculin și feminin.

În această colectie, Alessandro Dell’Acqua, designerul brandului a explorat conceptul prin îmbinarea formelor masculine, pătrățoase, cu paiete, pentru a le da accent glamorous. El a mers pe această idee atunci când a conceput haine de exterior cu volume generoase, rochii ample și pantaloni lungi în irizante motive florale create din paiete. O alternativă mai subtilă a fost atunci când a acoperit paletele sclipitoare cu o fină suprapunere de tricotaje pe un top cu  mânecă lungă sau sub fusta semi-transparentă a unei rochii din dantelă.

Stuart Weitzman este un brand de lux construit pe ideea de a creea un pantof frumos, confortabil și sexy. Fondatorul și designerul Stuart Weitzman a avut întotdeauna ca obiectiv principal îmbinarea modei și funcționalitatea.

Conceptul pantofilor se bazează pe combinarea artei de construcție cu cele mai frumoase materiale disponibile. Această viziune este ceea ce a inspirat campania de publicitate actuală a brandului. Fotografiile alb-negru sunt realizate de renumitul fotograf de modă Mario Testino, iar această abordare minimalistă a reprezentat relația dintre o femeie și pantofii ei. De peste 25 de ani, domnul Weitzman a creat peste 400 de stiluri cu diverse dimensiuni pentru a se asigura că în fiecare sezon toate tipurile de femei, de la New York la Shanghai, își pot găsi pantoful perfect, care este la modă, plin de farmec și sexy, în același timp. Așadar, pantofii Stuart Weitzman sunt concepuți având în minte femeia modernă.