Johnson & Johnson lanseaza brandul Le Petit Marseillais in Romania

Johnson & Johnson aduce pe piata din Romania faimosul brand frantuzesc       Le Petit Marseillais. Produsele sunt disponibile in hypermarketurile din tara noastra, in cele trei game: geluri de dus, produse pentru ingrijirea corpului si produse pentru ingrijirea parului.

Le Petit Marseillais exprima bucuria de a trai – „joie de vivre”

Nascut in regiunea Provence din Franta si avand peste 25 de ani de traditie in crearea produselor de frumusete, Le Petit Marseillais propune consumatorilor o varietate de geluri de dus si produse pentru ingrijirea corpului si a parului. Inspirate din natura si ingredientele specifice sudului Frantei, regiunea Provence, gama de produse Le Petit Marseillais abunda in prospetimea aromelor mediteraneene ce invaluie trupul, pentru un rasfat deplin si o experienta senzoriala inedita.

Aromele din fiecare produs Le Petit Marseillais exprima bucuria de a trai, dezvaluie acel „joie de vivre” specific regiunii Provence in care armonia si naturaletea sunt ingredientele esentiale.

 

 

 

 

 

 

 

Naturalete, autenticitate, traditie

Toate produsele Le Petit Marseillais au la baza ingrediente de origine vegetala, sunt biodegradabile si au caracter ecologic. Laptele de vanilie, piersicile albe si nectarinele, laptele de migdale dulci sau de bumbac si mac, laptele de karité si mierea sunt cateva dintre ingredientele folosite in retetele Le Petit Marseillais.

Gama gelurilor de dus contine 9 sortimente, toate preparate cu ingrediente atent selectionate, cu pH neutru pentru piele, testate dermatologic si avand o baza pentru curatare de origine vegetala, biodegradabila.

Ingredientele ce stau la baza gelurilor de dus Le Petit Marseillais sunt: laptele de vanilie obtinut din batoane recoltate manual, parfumatele flori albe de portocal, laptele vegetal de migdale dulci, piersicile albe si nectarinele coapte sub soarele mediteranean, mierea de levantica din Alpii din Haute Provence, mandarinele si lime-ul, pinul si feniculul marin din muntii Auvergne, laptele de bumbac si macul provenit din culturi organice, precum si laptele vegetal.

Gama dedicata ingrijirii parului contine produse destinate parului uscat si deteriorat, celui normal si celui vopsit.

Ingredientele alese sunt recunoscute pentru eficacitatea si proprietatile hranitoare si regeneratoare. Laptele de karité, mierea, uleiul de sofranel, extractul de afine, marul si frunzele de maslin sunt secretele acestor produse care rasfata podoaba capilara cu un tratament frantuzesc traditional si eficient.

Gama dedicata ingrijirii pielii are la baza untul de karité, alaturi de migdalele dulci, uleiul de argan, laptele de smochine si uleiul de musetel. Crema si laptele de corp hidratante sunt special concepute pentru ingrijirea pielii uscate, lasand in urma o piele fina, hidratata si luminoasa.

 

 

 

 

 

 

 

 

***

 

Despre Le Petit Marseillais

Le Petit Marseillais este originar din zona Provence, sudul Frantei, unde traditia productiei de sapun dateaza din secolul al 19-lea. Primul produs din gama a fost sapunul in forma de cub care a devenit, in scurt timp, emblema brandului, fiind recunoscut pentru calitatea desavarsita si continutul de 72% de ulei de masline. Savon de Marseille a devenit rapid o referinta pentru sapunurile din intreaga tara, fiind utilizat atat pentru igiena personala, cat si pentru spalarea rufelor. In scurt timp, gama a fost largita cu sapunuri lichide, geluri de dus si produse dedicate ingrijirii parului si corpului, faima brandului ducandu-se peste hotare.

Produsele Le Petit Marseillais reprezinta o continuitate a traditiei calitatii si a ingredientelor naturale si autentice regiunii din care provin.

 

 

 

 

 

 

In 1996, Le Petit Marsaillais a fost votat „Brandul Secolului" de catre un sondaj BVA, iar din 2001 a devenit liderul produselor de curatare corporala in Franta. In prezent, brandul Le Petit Marseillais este disponibil pe pietele din Europa.

 

Despre Johnson & Johnson

Johnson & Johnson este producatorul cel mai complet si cu cea mai ampla extindere geografica din lume la nivel de produse de ingrijire, precum si la nivel de furnizare de servicii conexe pe piata de consum, a produselor farmaceutice si a aparaturii medicale si de diagnoza. Cele peste 200 de filiale Johnson & Johnson din 57 de tari au un numar de aproximativ 122.000 de angajati.

De la infiintarea sa in anul 1886, compania Johnson & Johnson este recunoscuta pentru grija si increderea manifestate, dezvoltand constant relatia dintre parinte si copil. Obiectivul fundamental al companiei Johnson & Johnson este acela de a oferi produse si servicii inovatoare si sigure, de inalta calitate, pentru a ajuta la tratarea si vindecarea bolilor si pentru a imbunatati calitatea vietii.

Printre brandurile aflate in portofoliul Johnson & Johnson se mai numara: Johnson’s® baby, Neutrogena, o.b., Carefree, Compeed si Clean & Clear.

 

***

 

Pentru detalii suplimentare va rugam accesati www.jnj.com sau contactati:

Livia Voicu - GolinHarris

Telefon: 0740 259 924

E-mail: [email protected]