Primăvara aceasta Kingfisher lansează noua gamă unificată la nivel internațional, dedicată celor care vor să ofere o nouă dimensiune locuinței lor. Gama cuprinde soluții inovatoare outdoor, produse concepute pentru design-ul practic al grădinii.
Campania de comunicare desfășurată la nivel internațional în Marea Britanie, Franța și România, poartă semnătura celebrului regizor Dexter Fletcher și are la bază insight-uri asupra dorințelor reale pe care clienții le au. #IncepeCevaNou este un concept global, născut dintr-o idee simplă – ”Home is where your heart is”.
În România, gama unificată de grădină Denia va fi disponibilă începând cu 8 aprilie, dată la care va fi lansat un nou spot TV. Spotul este creat pornind de la studii ample care au arătat că în orice colț al Europei, oamenii au aceleași așteptări în materie de amenajări exterioare.
“Lumea din jurul nostru se schimbă, iar acest lucru are un impact important asupra modului în care clienții noștri își duc viața. În ultimii doi ani, Kingfisher a realizat mai multe cercetări la nivel de grup, în peste 20.000 de case din Europa, cu scopul de a înțelege și cunoaște mai bine clientul - studiile au inclus peste 3.000 de discuții având ca element principal viziunea consumatorilor despre îmbunătățirea locuinței.
Dorim să ajutăm și să îi inspirăm pe oameni să realizeze mai mult. Punctul nostru de pornire au fost clienții și nevoile lor - noile noastre produse sunt bazate pe Oameni Reali, care au Case Reale și Nevoi Reale - și este important ca prin campaniile noastre să reflectăm acest lucru, a declarat Andreea Bălănescu, Marketing Director Brico Depot Romania.
Odată cu apariția noului catalog, valabil în perioada 8-20 aprilie, clienții pot achiziționa noul mobilier de grădină Denia, ce respectă cei mai importanți factori pentru amenajarea spațiului exterior: materiale de calitate care rezistă la intemperii și la condițiile de mediu, produse uşor de instalat, ghiduri și POS pentru explicarea etapelor principale ale proiectului. Mobilierul cuprinde masă extensibilă, scaune pliabile, bancă și ladă perne. Aceasta poate constitui un spațiu adițional de stocare având și funcționalitate de masă și bancă.
Produsele sunt ușor de asamblat și depozitat, și sunt realizate din lemn certificat si rezistent.
Totodată, în această perioadă, clienții pot achiziționa noile sisteme de furtune, derulatoare și conectică din marca Verve, plante de sezon, mașini de tuns iarba, dar și soluții adaptate șantierelor, ce acoperă o gamă completă de materiale de construcții, instalații și amenajare.
În România, campania va rula între 8 și 20 aprilie, în cele 15 magazine Brico Dépôt la nivel național.
Despre Brico Dépôt
Brico Dépôt este parte a lui Kingfisher plc, grup de retail de home improvement din Europa, cu peste 1100 de magazine în 10 țări din Europa. Pentru mai multe informaţii: http://www.kingfisher.com/, http://www.bricodepot.ro și pe pagina de Facebook Brico Dépôt România.