KRUK România lansează KRUKPay, o nouă platformă web ce uşurează interacţiunea cu clienţii companiei din aria Servicing, persoane care înregistrează restanţe la servicii curente de utilităţi, telefonie, instituţii bancare, financiare, medicale private şi altele. Această platformă este prima de acest fel lansată pe piaţa românească, asigurând astfel şi un canal de comunicare online cu acest tip de clienţi, care până acum erau contactaţi numai telefonic, şi este disponibilă la adresa www.vreausaplatesc.ro.
KRUKPay oferă acces oricând la detalii actualizate despre restanţa înregistrată de un client, îi oferă acestuia posibilitatea de a plăti suma datorată direct în contul furnizorului, fiind direcţionat către platforma de plata online a acestuia, de a face o promisiune de plată sau de a solicita să fie contactat telefonic într-un anumit interval. Clientul are astfel o imagine clară a sumelor pe care le are de plată şi a zilelor de întârziere pe care le acumulează, poate stabili o promisiune de plată, sau poate transmite dovada unei plăţi deja efectuate.
Ne-am dorit crearea unui nou canal de comunicare cu clienţii, tocmai pentru a putea răspunde tuturor preferinţelor acestora. Ştim cu toţii că suntem diferiţi, iar modalitatea în care alegi să contactezi o persoană poate fi esenţială pentru rezultatul unei discuţii. În cazul în care KRUKPay vă este destinat, veţi primi un SMS sau un e-mail cu un link personalizat, prin care veţi putea accesa platforma KRUKPay, într-un mediu securizat, introducând data naşterii şi numărul de telefon. Veţi putea accesa simplu si rapid contul dumneavoastră şi veţi putea alege acţiunea pe care doriţi să o faceţi, spune Roxana Bia, Directorul Ariei Servicing al KRUK România.
Dorinţa de adaptare atât la specificul activităţii partenerului de business, cât şi la nevoile şi tipologia clientului acestuia, a dus la dezvoltarea platformei KRUKPay. În prezent, aceasta poate fi accesată de clienţii persoane fizice, care au o datorie administrată de KRUK, în numele unui partener de afaceri, şi care pot astfel avea acces la informatii actualizate.
Aria Servicing din cadrul KRUK Romania vizeaza colectarea creanţelor gestionate pe bază de mandat din partea comaniilor partenere de utilităţi, telecomunicaţii, servicii medicale private, dar şi instituţii bancare, financiare sau din alte domenii care se confruntă cu probleme în recuperarea datoriilor.
Dezvoltarea activităţii de servicing a creanţelor este reflectarea modului în care KRUK abordează parteneriatul său cu mediul de business, căruia îi oferă cele mai bune soluţii de redresare a situaţiei financiare. Misiunea KRUK este aceea de a reintroduce în circuitul economic, lichidităţile de care este atât de mult nevoie, adaptând procesul de colectare la specificul fiecărui partener de business.