PACHET nr. 1 – DIVERSE 57 79.999,99
PACHET nr. 2 – TABLA 32 278.777,00
PACHET nr. 3 – MATERIALE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE 7 38.307,00
PACHET nr. 4 – CONTAINERE – lot 1 25 19.070,00
PACHET nr. 5 – TABLA 48 102.252,00
PACHET nr. 6 – TABLA 16 374.301,00
PACHET nr. 7 – ROBINETI 142 326.567,00
PACHET nr. 8- PIESE AUTO 109 261.809,00
PACHET nr. 9- PIESE AUTO 82 187.946,00
PACHET nr. 10- FLANSE COT, RACORD 154 125.096,00
Licitatia pentru vânzarea bunurilor mai sus mentionate va avea loc în data de 13.02.2017, ora 11:00, la sediul societatii PSV COMPANY SA din Bucuresti, str. G-ral Budisteanu nr 11 bis, sector 1.
Administratorul judiciar invita orice persoana interesata de achizitionarea activelor mai sus mentionate sa depuna în plic închis (pe care vor fi înscrise datele de identificare ale ofertantului si mentiunea „Documente de participare la licitatie”), la sediul PSV Company SA din Bucuresti, str. G-ral Budisteanu nr. 11 bis, sector 1, pâna la data de 10.02.2017, orele 11:00, documentele de eligibilitate (veji anuntul atasat)
Licitația este publică la un preț în scădere sau în urcare, la un pas de licitare stabilit la 5% din prețul de pornire, fără a se coborî sub prețul minim aprobat de către creditori.
Licitația pentru vânzarea bunurilor mai sus menționate va avea loc în data de 13.02.2017, ora 11:00, la sediul societății PSV COMPANY SA din București, str. G-ral Budișteanu nr 11 bis, sector 1.
Administratorul judiciar invită orice persoană interesată de achiziționarea activelor mai sus menționate să depună în plic închis (pe care vor fi înscrise datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”), la sediul PSV Company SA din București, str. G-ral Budișteanu nr. 11 bis, sector 1, până la data de 10.02.2017, orele 11:00, documentele de eligibilitate, respectiv,
a) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul sau bunurile pentru care se înscrie;
b) Dovada plății taxei de licitație în cuantum de 300 lei (ordin de plată în original procesat de bancă, pentru situația în care plata taxei se va face prin virament bancar sau chitanță în original pentru situația în care plata taxei se va face în numerar),
c) Dovada plăţii garanţiei (ordin de plată în original procesat de bancă, pentru situația în care plata garanției se va face prin virament bancar sau chitanță în original pentru situația în care plata garanției se va face în numerar);
d) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație;
e) Pentru persoanele juridice de naţionalitate românã, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului;
f) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;
g) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;
h) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe paşaport;
i) Declarația, în original, a ofertantului că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este”;
j) Acordul ofertantului de acceptare a Regulamentului de vânzare.
k) Pentru persoanele juridice declaratia ca nu este insolvent, in insolventa sau in perioada de reorganizare;
l) Declaratia ca detine fondurile disponibile pentru cumpararea bunurilor;
m) Pentru persoanele juridice hotararea AGA/ Consiliul de administratie privind aprobarea masurii de achizitionare a bunurilor.
Participarea la licitație va fi permisă numai acelora care au constituit garanția de participare si au achitat taxa de licitație. Garanția de participare la licitație este de 10% din valoarea de licitație a bunului/bunurilor pentru care se înscrie ofertantul. Garanție și taxa de licitație se achită prin virament bancar în contul de lichidare al SC PSV COMPANY SA - in reorganizare judiciara, RO03CRDZ007A057750476012 deschis la PATRIA Bank - Sucursala Traian, CUI 14428660.
Listele cu bunurile supuse valorificării vor fi puse la dispoziție de către PSV Company SA la cererea celor interesați trimisă pe e-mail: [email protected] sau fax: +40 0212008703.
Solicitările de informații suplimentare le puteți adresa la următoarele date de contact: tel. 0372.124.500 sau pe fax la nr. 0372.124.503.