Este LinkedIn o retea eficienta pentru a ne construi un nume in sfera de business sau pentru a atrage clienti si noi parteneri de afaceri? Judecand dupa numarul de utilizatori si dupa calitatea acestora, noi spunem ca are un potential extrem de ridicat.
Iata cateva cifre preluate din ultimele statistici publicate:
LinkedIn avea, la ultimele date publicate in online in anul 2017, 433 de milioane de utilizatori la nivel global. In Romania, reteaua este abordata in mod activ de peste 2 milioane de utilizatori.
Dintre acestia, in anul 2016, 50% declarau ca vin din sfere superioare de business: manageri, senior partners, etc.
Asadar, merita sa activezi un cont pentru business-ul tau pe LinkedIn? Cu siguranta.
Sa iti faci, insa, un cont pe LinkedIn e simplu. Ceea ce nu mai este chiar atat de simplu este modul in care iti construiesti pagina de profil a firmei, continutul pe care il vei publica si impartasi cu ceilalti utilizatori, modul in care gasesti strategia cea mai eficienta de promovare pe LinkedIn si multe alte lucruri.
E un proces complex. Insa nu imposibil. Iar daca si tu recunosti rolul foarte important pe care LinkedIn il are pe piata de business din Romania, te invitam sa afli toate informatiile de care ai nevoie pentru a face din aceasta retea o sursa generatoare de succes pentru afacerea ta.
Hai sa aflam impreuna care sunt pasii pe care trebuie sa ii avem in vedere pentru ca LinkedIn sa devina o sursa de prosperitate pentru noi.
Pe data de 23 si 24 iunie, te invitam la un curs intensiv de Social Media Optimization, organizat de Agentia de training Creative Business Management, in colaborare cu agentia de digital marketing re7consulting Romania.
Iata, in continuare, cateva tips & tricks extrase din informatiile pe care le vei afla in cadrul acestui curs:
Cum stabilim relatii de lunga durata cu potentialii clienti?
Atunci cand dorim sa construim relatii de lunga durata, este foarte important sa ne bazam pe puterea familiaritatii. Unul dintre cele mai importante lucruri de avut in vedere este recunoasterea brandului de catre cei pe care dorim sa ii abordam.
Oamenii, prin natura lor, sunt distanti cu strainii. Daca o persoana straina ne abordeaza pe strada, cu siguranta primul impuls va fi acela de a ne tine garda sus. Insa, daca ne abordeaza vecina care plimba cainele in fiecare dimineata, ii vom raspunde frumos cu un zambet, chiar daca niciodata nu am interactionat cu ea. Asadar, cu cat un produs / serviciu / brand este mai familiar, cu atat mai mult primul contact cu un potential client va fi mai deschis.
Aceasta necesitate de a ne face brandul cunoscut o intalnim oriunde, nu doar in spatiul virtual sau pe LinkedIn. Pentru a ne ajuta brandul sa fie cunoscut avem nevoie de doua elemente vizuale care sa se regaseasca pe pagina de LinkedIn a companiei:
- Logoul companiei, care trebuie sa fie prezent in site si pe toate materialele de marketing
- Imaginea de profil a paginii, care trebuie sa contina elemente distincte: culori, font, design
In acest seminar vom discuta, de asemenea, despre puterea cuvintelor. Mai exact, ce cuvinte vor declansa anumite emotii, cum formulam mesajele transmise, ce putere au cuvintele pozitive.
Pentru a construi o relatie sanatoasa cu un potential client pe LinkedIn trebuie, in primul rand, sa il familiarizam cu brandul nostru, sa folosim un anumit limbaj care ii va starni interesul, sa ne pozitionam in fata acestui posibil client ca un leader (este foarte importanta pozitia pe care noi o avem fata de persoana cu care dorim sa stabilim o intalnire) si trebuie sa le castigam increderea (in nici un caz nu vrem sa le vindem nimic din primul moment).
Cum generam leaduri organice cu ajutorul Linkedin?
O sa discutam despre metodele noi de ne folosi de platforma LinkedIn pentru a ne face auziti!
Trebuie sa ne identificam potentialii clienti, sa ne cream o comunitate care sa vina cu solutii la nevoile lor, sa ajungem la ei prin metode strategice, sa ii aducem in comunitatea noastra, sa dezvoltam relatii cu ei.
Dupa cum am spus, LinkedIn are in prezent sute de milioane de membri, este in continua crestere si stim ca este o retea de business online unde ne putem intalni cu alti profesionisti.
In cadrul seminarului vom descoperi cum facem o strategie pe termen lung si care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru a ne atinge obiectivele: vom incepe cu grupurile de pe LinkedIn si cum ne putem folosi de ele, cum ne facem propriul nostru grup si cum ne crestem comunitatea, cum ii identificam pe potentialii nostri clienti, cum construim campaniile, ce mesaje folosim si, binenteles, cum ne urmarim activitatea.
Un alt topic important pe care il vom dezbate este strategia de content marketing.
Ce tip de continut scriem si ce anume share-uim ca sa fim relevanti pentru potentialii clienti?
Pe LinkedIn, continutul functioneaza ca o carte de vizita.
Judecand prin prisma faptului ca LinkedIn este o retea de business, este foarte important ca absolut toate elementele de continut pe care le generam sa:
- fie de cea mai buna calitate din punct de vedere sintactic si grammatical
- transmita cititorilor un mesaj clar, complet, sa arate ca stim despre ce vorbim
Continutul pe care il dezvoltam pentru LinkedIn are multiple functii. In principiu, insa, cea mai importanta functie a continutului publicat pe Linked In este de a ne ajuta sa crestem grupul nostru si, o data cu acesta, numarul de prospecti pe care dorim sa ii contactam.
Ce tipuri de campanii putem sa setam pe platforma Linkedin?
Linkedin ne ofera doua tipuri de campanii: reclama sau continut sponsorizat. Reclamele pot aparea in partea dreapta sau in partea de jos a paginii. Campaniile pot trimite catre un Landing page sau catre o pagina de Linkedin. Continutul sponsorizat este similar campaniilor de pe Facebook care ne permit sa ne afisam continutul in newsfeed-ul publicului-tinta.
Campaniile pe care le realizam pe Linkedin ne ajuta sa targetam membri pe baza locatiei, companiei unde lucreaza, functie, studii, diplome, skills, varsta.
In cadrul seminarului pe care il vom sustine pe data de 23 si 24 iunie, vom invata cum setam campaniile pe Linkedin, cum facem o strategie care sa ne aduca leadurile dorite si cum optimizam campaniile setate.
LinkedIn este cea mai eficienta retea sociala pentru companiile care desfasoara activitati economice orientate in principal pe directia Business to Business. Numarul foarte mare de membri activi pe aceasta retea ofera posibilitatea activarii unor strategii care sa ne ajute sa accedem in sfera de business, fie in cautare de brand awareness (vizibilitate), fie in cautare de client, fie de noi parteneri de afaceri.
Asadar, nu pierde cursul de Social Media Optimization din data de 23 si 24 iunie. Vei gasi acolo toate informatiile de care ai nevoie pentru a-ti crea si promova o pagina profesionala de LinkedIn.