Magister Software lanseaza SmartCash RMS 2017, cea mai populara solutie software pentru comercianti
Anul 2017 incepe cu noutati importante pentru retailer-ii din Romania. Dupa implementarea noii cote generale de TVA de 19%, comerciantii trebuie sa se pregateasca deja pentru iminenta inlocuire a aparatelor de marcat cu noile modele, cu jurnal electronic, care vor permite conectarea la baza de date ANAF. O schimbare majora, care, dincolo de resursele investite, reprezinta pentru retail-eri un bun prilej de a-si consolida afacerile dupa noi principii, mai competitive, in concordanta cu cerintele comertului modern si cu asteptarile consumatorilor.
Pentru a raspunde acestor provocari, Magister Software a lansat la sfarsitul lunii decembrie, editia 2017 a popularei platforme software pentru retail SmartCash Retail Management System. Pentru aceasta editie, s-a avut in vedere specializarea mai buna a programelor incluse, pe cele doua categorii de afaceri specifice retail-ului mic si mijlociu: magazine individuale sau retele de magazine.
Platforma software SmartCash RMS de anul acesta, a fost lansata intr-o editie aniversara, ce marcheaza 15 ani de la infiintarea companiei Magister Software, folosind o noua schema de versiuni de distributie, ce asigura functiile potrivite pentru toate segmentele de retail, indiferent de dimensiune sau domeniul de activitate.
Editia aniversara SmartCash RMS 2017 introduce prin componenta software SmartCash Everywhere REST Server, functii noi, care ajuta la integrarea fara compromisuri intre retail-ul offline si cel online, functii ce justifica motto-ul din acest an al solutiei: „Aduceti clientii din mediul online in magazinul dumneavoastra!”.
Programul SmartCash POS destinat punctelor de vanzare, este disponibil in continuare in cele doua versiuni de distributie, la preturi atractive pentru comercianti:
- Versiunea Standard se adreseaza magazinelor individuale care nu necesita integrare cu sistemul de fidelizare a clientilor sau cu furnizori online de servicii;
- Versiunea Professional include suplimentar o suita ampla de functionalitati necesare integrarii punctelor de vanzare cu sistemul de fidelizare a clientilor sau cu procesatori de plati;
Programul SmartCash Shop, destinat managementului de magazin, este disponibil acum in patru versiuni de distributie:
- Versiunea Lite se adreseaza magazinelor foarte mici care doresc exclusiv un software pentru managementul vanzarilor si logistica de magazin;
- Versiunea Standard, se adreseaza magazinelor individuale, cu un numar redus de angajati, care doresc suplimentar si un control strict al stocurilor si al personalului;
- Versiunea Professional se adreseaza magazinelor cu un numar insemnat de activitati comerciale si de angajati, care interactioneaza cu multi furnizori si include toate functiile de automatizare a proceselor de desfacere si de control a activitatii comerciale.
- Versiunea Cluster este destinata exclusiv magazinelor integrate in retele de tip “nor” cu un mare numar de locatii distribuite teritorial si integrate logistic strans cu depozite proprii de aprovizionare.
Pentru centralele lanturilor de magazine, Magister lanseaza noua aplicatie specializata, denumita SmartCash Enterprise. Aceasta acopera managementul centralizat al lantului de magazine sub aspectul controlului comercial si al personalului, asigurand monitorizarea permanenta a activitatii retelei de magazine. Printre caracteristicile dezvoltate in aceasta versiune, se numara o mai buna centralizare a comenzilor de aprovizionare, controlul marfurilor in tranzit precum si integrarea logistica fara egal cu platforme comerciale online.
Despre SmartCash Retail Management System
Implementat in peste 7.200 de locatii si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, platforma software SmartCash RMS, dezvoltata de Magister Software este, in prezent, cel mai raspandit pachet software pentru retail din Romania.
Suita SmartCash Retail Management System se adreseaza retelelor de magazine distribuite teritorial, cu un numar ridicat de puncte de prezenta, magazinelor individuale, platformelor logistice pentru livrari online, precum si furnizorilor de servicii din categoria restaurantelor sau cafenelelor.
Despre Magister Software
Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 15 ani de activitate, Magister Software a devenit partener principal in dezvoltarea si implementarea unor proiecte de anvergura pentru mari lanturi de magazine din retailul romanesc de proximitate.