Ca și companie de servicii puneți în centrul activității, indiferent de domeniul în care activați, nevoile în continuă schimbare ale clienților finali. Noi știm că serviciile de calitate oferite clienților rezultate și din utilizarea tehnologiei și soluțiilor software, sunt ingredientele unei afaceri de succes în acest sector. Dacă ați ajuns să citiți acest articol, înseamnă că faceți parte din acest sector și că ați identificat nevoia unui sistem robust și scalabil, care să vă ofere mobilitatea de care aveți nevoie, precum și posibilitatea de a prelua și prelucra rapid informațiile și solicitările clienților dumneavoastră.
Orice echipament sau dispozitiv va avea nevoie la un moment dat de mentenanță, indiferent că sunt acțiuni preventive sau corective. Dacă mentenanța nu este făcută la timp şi corect, poate aduce de la costuri crescute de reparaţie până la întreruperea fluxului de business.
Ca în orice altă activitate, provocările companiilor de service sunt multe și diverse, iar cele care se regăsesc cel mai des în discuțiile cu clienții noștri sunt:
- Angajaţii nu trec prin toţi paşii necesari în procesul de mentenanţă
- Consumabilele, piesele de schimb și echipamentele utilizate în servisare nu se monitorizează cum trebuie
- Nu exista o viziune clară asupra timpului şi duratei mentenanţei şi a încărcăturii fiecărui reprezentant de service
- Comunicarea cu echipele din teren este deficitară
- Nu exista o metodă facilă și centralizată prin care clienţii pot să comunice apariţia unei probleme
- Aflați mai multe detalii despre soluția software completă pentru Servicii
Simplu. Rezolvăm toate provocările de mai sus și nu numai. Ce ne propunem să vă oferim? Zero incidente, respectarea SLA-ului și acces la metrici interne de calitate.
Practic vă ajutăm să:
- Îmbunătățiți în permanență calitatea serviciilor
- Răspundeți în cel mai scurt timp solicitărilor în conformitate cu cadrul contractual
- Monitorizați efortul prestat în timp real
- Facturați în mod automat serviciile prestate
- Analizați activitatea, productivitatea și profitabilitatea prin tablouri de bord, rapoarte și notificări
SocrateCRM este soluția care permite utilizatorilor să beneficieze de informațiile de care au nevoie zilnic pentru gestiunea serviciilor sau definirea și operarea serviciilor. Funcționalitatea de gestiune a sesizărilor asigură înregistrarea și monitorizarea sesizărilor interne sau externe. Cu SocrateCRM gestionați mai bine sesizările clienților și răspundeții rapid la orice solicitare.
SocrateService este aplicația mobilă care ușurează activitatea din teren a reprezentanților de service, gestionează eficient timpul și serviciile oferite, îmbunătățind calitatea serviciilor. Pentru activitățile din teren, cu SocrateService puteți să planificați sesizările și sarcinile, să introduceți acțiunile de intervenție, consumabilele și piesele de schimb cu ușurință, puteți să generați devizul, la locul intervenției, de pe orice dispozitiv mobil: telefon sau tabletă, indiferent de sistemul de operare.
Toate aceste soluții și îmbunătățirea activității operaționale sunt gestionate în SocrateCloud, care este în back-office, preia datele din aplicațiile mobile și oferă mai departe funcționalitățile pentru aprovizionare, vânzări, gestiunea financiar-contabilă și analize pe centre cost.
Mai multe detalii despre soluția software completă pentru servicii găsiți pe https://www.bitsoftware.eu/software-erp-servicii/