Managementul Informatiilor financiare si de marketing | Modulul 2 - Diploma Profesionala in Management CODECS

Managementul informatiilor financiare si de marketing Managementul informatiilor financiare si de marketing

Managementul este complex si prezinta fatete diferite, printre care aspectele legate de marketing si cele financiare ocupa un loc important.

CODECS va propune un program Business School Professional structurat in doua parti principale - marketing si finante - pe care le veti parcurge atat secvential, cat si integrandu-le, asa cum se petrec lucrurile in viata reala de business. Conceptele de marketing va vor ajuta sa va serviti mai bine clientii, consumatorii, cumparatorii si celelalte grupuri interesate. Astfel, veti contribui la cresterea performantelor organizatiei in care lucrati, indiferent din ce sector este aceasta si indiferent ce pozitie ocupati in cadrul ei. Apoi, desigur, intelegerea aspectelor financiare ale organizatiei este la fel de importanta pentru managerii tuturor tipurilor de organizatii, pentru a fi in stare sa ia deciziile cele mai judicioase. O buna intelegere a modului in care trebuie gestionati banii organizatiei este importanta pentru toti managerii.

Cui ii este destinat?

  • Managerilor de orice nivel fara suficienta pregatire formala in domeniul marketingului si managementului financiar si care doresc sa-si consolideze competentele in aceste domenii
  • Specialistilor din alte domenii care doresc sa-si largeasca orizontul de cunostinte si sa-si imbunatateasca perspectivele de cariera

Structura si durata programului

Modulul 2 al Diplomei Profesionale in Management se bazeaza pe metodologia open learning, imbinand activitatea tip classroom tutorial la sediul CODECS cu activitatile online si studille de caz cu realizarea proiectelor individuale.

Desfasurat pe o perioada de 3 luni programul de training include:

  • Ilustrarea principalelor concepte de management financiar clarificand instrumentarul si procedurile financiare de evaluare si control a costurilor, stocurilor si profitabilitatii intr-un exercitiu financiar aferent unei organizatii
  • Managementul marketing-ului este prezentat succint reliefand mixul de marketing si metodele de planificare a activitatii de marketing, managementul echipelor de vanzari si activitatile referitoare la managementul de cercetare, proiectare si dezvoltare al unui produs/ grupe de produse.

Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari si dezvoltat pe baza competentelor din standardul Ocupational Manager, astfel incat fiecare particpant care finalizeaza cu succes acest toate modulele programului Diploma profesionala in Management sa poata sa isi desfasoare activitatea intr-o pozitie de management.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.2525182 si la adresa de e-mail [email protected]. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe pagina noastra LinkedIn.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!

Te asteptam!

Informații de contact

Nume Companie

CODECS SA

Persoana de contact

Sandu Daniela, Consultant vanzari

Telefon

0751291142

E-mail