Bucuresti, 22 ianuarie - Marc Cain Store, unul dintre brand-urile de fashion de lux fondat in Germania in 1973, este primul magazin franciza monobrand care se deschide in Romania la initiativa Juliei Kristensen, proprietara Casa Frumoasa cu o experienta de peste 18 ani in industria business-ului de lux. Magazinul aduce colectiile Marc Cain direct de pe catwalk-urile internationale intr-un spatiu exclusivist din cladirea hotelului Radisson Blu, intrarea George Enescu, special pentru doamnele indraznete, curioase, cu un look modern, care pun accent pe design, calitate si material.
”Brand-ul a luat contact cu piata locala cu un sezon in urma, iar publicul feminin l-a primit foarte bine pentru ca este accesibil ca buget, iar materialele si design-ul sunt in ultimele tendinte. Astfel, deschiderea magazinului monobrand vine ca o confirmare a faptului ca Marc Cain este in plina ascensiune si trebuie sa respire cu o imagine si o expunere individuala. Sunt incantata ca le pot oferi clientelor experienta brand-ului Marc Cain”, a declarat Julia Kristensen, proprietara magazinului.
Deschiderea primului magazin Marc Cain din Romania aduce in atentia femeilor noile colectii ale sezonului primavara/vara 2015 ce imbina materiale neobisnuite cu printuri florale unice pentru un look feminin si expresiv. Colectia primavara/vara 2015 Marc Cain Collections si Sports este disponibila in mai multe teme reprezentative: In Bloom, At The Circus, Fresh Breezem, Express Yourself, Light House, Just For Sun, Glam, Hide & Seek, Tokyo Rush, Electric Dreams, Pop Art, Underwater Love.
Stilul si filozofia brand-ului este de a oferi un look elegant, perfect conceput pentru femeile cu personalitate, care iubesc sa se exprime natural. In centrul acestei colectii se regasesc rochii si fuste in culori pastelate, acestea fiind completate de pantaloni cu printuri florale, jachete in diferite nuante si o varietate de camasi si accesorii.
Despre Marc Cain
Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat in Germania in 1973. Compania are un staff de 870 de angajati in Germania si un volum de vanzari de 253 de milioane euro in 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazeaza pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients si alte 579 magazine upmarket in 59 de tari. Marc Cain combina esteticul cu arta intr-un mod natural, dar in acelasi timp inovativ si exclusivist. Piesele din colectiile Marc Cain se adreseaza femeilor increzatoare, curioase, open-minded, care pun accent pe design, calitate si materiale.