Marks creeaza campania care anunta o noua etapa a businessului PIATRAONLINE

revista franciza Piatra Online franciza Piatra Online

Transformarea unui business in franciza ii confirma acestuia succesul si poate marca inceputul unei etape chiar si mai prospere pentru companie. Cand cei de la PIATRAONLINE, cel mai mare furnizor de piatra naturala din Romania, au povestit agentiei Marks despre planurile lor de viitor, echipa dedicate si-a dat seama ca un astfel de moment reprezinta o oportunitate de comunicare nu doar catre antreprenorii care si-ar dori franciza, ci si catre alte tipuri de public, clienti sau parteneri.

Intr-o economie destul de instabila, e important sa scoatem in evidenta succesul unui business romanesc care opereaza de peste 11 ani la standarde internationale si care si-a demonstrat de-a lungul timpului valoarea. Altfel spus, campania care comunica noua etapa din viata businessului este, in primul rand, o campanie de leadership.

In prezent, PIATRAONLINE inseamna peste 40 de angajati, 40.000 de proiecte finalizate, atat in tara, cat si in strainatate, cel mai mare portofoliu de piatra naturala selectate din toata lumea (peste 1500 de modele), 1800 de mp de showroom care gazduieste un univers intreg de inspiratie si ambitia de a explora neincetat toate posibilitatile de dezvoltare a businessului. Cea mai noua oportunitate identificata de echipa PIATRAONLINE si, in acelasi timp, provocarea creative pentru Marks: francizarea businessului.

Conceptul campaniei se bazeaza pe paralela dintre stabilitatea pietrei ca material si stabilitatea businessului PIATRAONLINE ca oportunitate de dezvoltare pentru un antreprenor ambitios.

Pentru a crea o conexiune intre ideea unui business de succes si profilul companiei, echipa agentiei a construit mesaje pornind de la caracteristicile pietrei naturale si a evidentiat acele calităti care fac din businessul PIATRAONLINE o retetă de succes ce merita replicată. Solid business, hard profit, raw potential. Predarea stafetei de know-how se face pe baza unor puncte forte ale businssului la fel de solide ca piatra insasi. In plus, la fel ca piatra ce poate fi pusa in valoare de un designer talentat si franciza PIATRAONLINE are un potential de business ce poate fi exploatat de un antreprenor serios.     

In key visuals, a fost adusa in prim plan materia primă a businessului si au fost sugerate, prin detalii, posibilitătile care se ascund în spatele pietrei si, implicit, in spatele francizei.

“Constructia vizuala vorbeste despre stabilitatea retetei: ceea ce ofera PIATRAONLINE este un business deja construit, adica un sistem complex care a fost deja testat si calibrat. Oportunitatea antreprenorului este aceea de a replica succesul, continuand povestea,” a spus Sabina Stanciucu, Senior Copywriter Marks.

“De ce franciza? De ce acum? Pentru ca fiecare business trebuie sa creasca, iar rolul nostru ca antreprenori este sa gasim mereu noi provocari si sa exploram sau sa deschidem piete si orizonturi noi. In 2019 ne dorim sa dezvoltam un lant de francize PIATRAONLINE in cele mai mari orase din Romania,” a declarat Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Campania este sustinuta prin landing page-ul dedicat (www.franciza.piatraonline.ro) care ofera un overview al businessului si beneficiile francizarii, dar si prin campania social media si aparitii in presa de specialitate.

ECHIPA MARKS

Mia Munteanu, Client Service Director

Irina Costea, Account Executive

Dan Hagiu, Creative Director

Sabina Stanciucu, Senior Copywriter

Maria Stefanita, Senior Art Director

ECHIPA PIATRAONLINE

Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE

Sergiu Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE.