Metrici importante de urmarit in Facebook Ads

Metrici de urmarit in Facebook Ads Metrici de urmarit in Facebook Ads

 Cand oamenii sunt gata să seteze o campanie de Facebook Ads ei pot să vadă exact datele la care să se uite pentru a vedea dacă acea campanie este de succes.

Dacă și tu vrei să ai o campanie de Facebook Ia zi de succes care să traducă clienți pe site atunci urmărește acest ghid de urmărire a metricilor de pe Facebook.

 Iată câteva metrici importante de urmărit în Facebook ads:

Numărul de persoane care au văzut anunțurile tale este foarte important să vezi câte persoane anunțurile tale

Acest număr trebuie să fie cât mai mare pentru ca un număr foarte mare de clienți potențial să vadă anunțurile tale și să dea click pe ele.

Numărul de clicuri este foarte foarte important să vezi câte clicuri au primit anunțurile tale astfel vei vedea dacă anunțurile tale sunt persuasive

Pentru ca acest număr să fie cât mai mare trebuie să ai un design de calitate și un copii foarte bun care să prezinte beneficiile produsului sau serviciilor tale

Numărul de vizualizări a videourilor or este foarte important să vezi câți oameni au văzut videourile tale promovate.  pe lângă asta îți recomand să vezi câte secunde au vizualizat oamenii videoul tău.


Cu cât acesta număr este mai mare cu atât mai interesată sunt acele persoane de produsul sau serviciul tău.

Scorul de relevanță îți arată cât de bine creat un anunț pe o scară de la 1 la 10.  cu cât acest număr este mai mare cu atât mai puțin vei plăti și cu alte multe persoane vor da click pe anunțurile tale.

Anunțul tău trebuie să alinieze cu descrierea lui, titlul, relevanta cu audiența țintă dar și design-ul pe care îl alegi pentru anunțurile tale.

Rata de Click este procentajul de oamenii care au văzut anunțul tău și oamenii care au dat click efectiv pe Anunțul tău această rată trebuie să fie cât mai mare.

Citeste restul articolului aici.

 

Informații de contact

Nume Companie

Flavius Noja

Persoana de contact

Flavius Noja Alexandru

Telefon

0741216736

E-mail