Extinderea în Germania la orizont, ca urmare a achiziționării cu succes a unei participații majoritare la Metup Native S.r.l. în Italia, la începutul acestui an.
MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat astăzi numirea Sarei Buluggiu în funcția de vicepreședinte pentru dezvoltarea afacerilor cu editorii și a lui Sergio Vives în funcția de director global pentru achiziția de editori, pentru a conduce expansiunea europeană a companiei.
Buluggiu aduce o bogată experiență internațională în domeniul mass-media, printre funcțiile anterioare numărându-se cea de director digital la Starcom și cea de vicepreședinte și director regional pentru Italia, Spania și MENA la Magnite, unde a lansat oferta pentru Orientul Mijlociu și a crescut cu succes operațiunile din Dubai și Israel. La MGID, va fi responsabilă pentru dezvoltarea strategiei globale a companiei, axată pe editori, în Europa, America de Nord, America Latină și APAC.
În calitate de lider de vânzări și de dezvoltare a afacerilor, Vives are o experiență de peste 15 ani în gestionarea veniturilor, achiziția de editori și strategii de monetizare. Anterior, vicepreședinte al departamentului de vânzări la Marfeel, platforma globală de informații despre conținut, și director global de vânzări la Softonic, el va superviza strategiile globale de achiziție de editori ale MGID.
Sergii Denysenko, CEO la MGID: „Având în vedere presiunile tot mai mari ale recesiunii și reglementările mai stricte în materie de confidențialitate, editorii caută surse alternative de venituri care să nu compromită experiența utilizatorului. Vrem să ne asigurăm că cei care creează conținut de calitate pe internet și care adună audiențe valoroase nu pierd partea lor echitabilă de cheltuieli publicitare. Pe măsură ce ne extindem sprijinul acordat editorilor în dezvoltarea audiențelor și generarea de venituri în noi teritorii globale, aducerea la bord atât a Sarei, cât și a lui Sergio reprezintă un pas important pentru a ne ajuta să realizăm acest lucru”.
Despre MGID
MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza ad-uri relevante și de înaltă calitate în medii brand-safe. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele.
În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări, prin 25 de mii de publisheri de încredere.