Optimizare seo - totul despre cuvintele cheie

optimizare seo optimizare seo

Conform mai multor bloguri din intreaga lume specializate pe SEO, cele mai cautate cuvinte-cheie sunt formate dintr-un numar de 2 cuvinte. Numarul total de cuvinte cheie din 2 cuvinte folosite pentru a cauta ceva in motorul de cautare este undeva in jurul a 26% din numarul total de cautari ale cuvintelor cheie.

Statistica cuvintelor-cheie

Conform site-ului Abcseo, cuvintele cheie formate dintr-un cuvant sau 3 cuvinte ocupa locurile 2 si 3 undeva la egalitate in jurul a 20 de procente din totalul cautarilor. Pentru un cuvant cheie format din 4 cuvinte scaderea este una destul de mica avand 15% din numarul total de cautari. Scaderea semnificativa este pentru cuvintele-cheie din 5 sau mai multe cuvinte, scazand cu 50% dupa fiecare cuvant cheie adaugat, astfel pentru 5 cuvinte avem in jur de 8 procente,iar pentru 6 cuvinte undeva la 4 procente.

Cuvintele-cheie formate din mai mult de 6 cuvinte reprezinta un procent mult mai mic din numarul total de cautari dar niciodata nu este de ignorat, atunci cand pe un anumit cuvant-cheie principal exista diverse combinatii ce atrage o concurenta enorma.

Aceste procente ar trebui sa va ofere o perspectiva asupra cuvintelor pe care doriti sa le alegeti. Tineti cont de faptul ca daca concurenta este foarte mare, va fi mai usor sa atrageti vizitatori pe site prin cuvinte cheie formate dintr-un numar mai mare de cuvinte. Mai bine atrageti 90% din vizitatori printr-un cuvant-cheie cautat in proportie de 8% decat 5% pentru un cuvant cheie din aceeasi categorie format din mai putine cuvinte si sa zicem cautat de 20%.

Sfaturi pentru numarul de cuvinte

Sfatul nostru este sa incepeti sa scrieti pentru cuvinte cheie formate din 3-6 cuvinte-cheie, in functie de concurenta avuta pentru fiecare combinatie formata din 1-2 cuvinte principale. Astfel pe parcurs, daca articolul castiga popularitate va puteti dezvolta si scrie ulterior si pentru cuvintele principale cu un link dinspre primul articol pentru a creste increderea celui de-al doilea articol.

Sa vedem si un exemplu concret

Daca veti cauta cuvantul cheie PARIURI, veti descoperi 4 milioane si jumatate de pagini in limba romana ce folosesc acest cuvant. Ar fi destul de dificil de ajuns in top in aceste conditii, mai ales daca aveti doar un simplu articol si incercati sa concurati cu un domeniu precum Pariuri-x.ro care este axat in special pe pariuri.

Urmatoarea combinatie ar fi pariuri sportive care va returna peste 1.5 milioane de pagini, iar o cifra care ne sperie la prima vedere. Incepand cu al 3-lea cuvant depinde pe ce doriti sa va axati, va oferim cateva alternative: pariuri sportive online, site pariuri sportive, pariuri sportive sigure, pariuri sportive live, agentii pariuri sportive.

Dintre toate, doar agentii pariuri sportive are un numar de pagini concurente sub 1 milion, undeva in jur de 300.000, o cifra acceptabila. Daca pe site doriti sa promovati o agentie de pariuri pentru a castiga din afiliere poate fi o optiune buna pentru a scrie articole advertoriale.

De observat ca pariuri sportive online are o concurenta mai mare decat pariuri sportive, de aceea este un exemplu cat se poate de clar ca trebuie sa va jucati cu aceste combinatii pana obtineti o concurenta slaba pe care considerati ca o puteti depasi.

Incercati sa va ganditi la faptul ca mai bine mai putin decat nimic, totul sau nimic ca la o loterie nu se aplica si in cazul site-urilor mai ales daca discutam din punct de vedere SEO.

ATENTIE ! faptul ca scriem un articol pentru un anumit cuvant-cheie nu inseamna ca trebuie sa neglijam calitatea continutului.

Intrebarea noastra pentru voi este : Cate cuvinte contin in medie cuvintele-cheie pentru care scrieti un articol ?