PayPoint anunță rezultatele pentru prima jumătate a anului financiar 2016-2017

32,6 MILIOANE DE TRANZACŢII PLĂŢI FACTURI, ÎN CREŞTERE CU 11,7% FAȚĂ DE ACEEAŞI PERIOADĂ A ANULUI PRECEDENT

 

Bucureşti, 24 noiembrie, 2016. PayPoint plc raportează pentru România rezultate în creştere pentru prima jumătate a anului financiar 2016-2017: compania a înregistrat pe plan local, în decursul celor şase luni analizate, un volum de 32,6 milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 11,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Totodată, s-au raportat creşteri şi pe restul segmentelor de plăți din portofoliul PayPoint: cel al transferului de bani, al plății contravalorii rovinietei şi pe segmentul încărcării cartelelor telefonice preplătite.

În decursul celor şase luni, PayPoint a semnat unsprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri din segmentul utilități şi financiar-bancar, atât locali cât și cu acoperire națională, dând consumatorilor acces la o gamă de plăți tot mai generoasă. Pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la beneficiile sistemului, în perioada analizată compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 521 magazine ce poartă însemnele PayPoint, ajungând astfel la finalul lunii septembrie 2016 la 10.662 puncte de plată la nivel naţional, în creştere cu 12.7% față de aceeaşi lună a anului precedent.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „Continuând tradiția ultimilor ani, cele şase luni au adus creşteri pe toate segmentele de interes pentru noi: tranzacții, parteneri-furnizori, rețea, notorietate şi, implicit, consumatori deserviți. În acest context, am continuat eforturile de diferențiere în piață prin varietatea plăților oferite, prin vizibilitate, prin calitatea rețelei, printr-o prezență greu de egalat în mediul rural. Cum au arătat şi rezultatele studiilor realizate recent pentru PayPoint România, procentul de notorietate, gradul de utilizare a sistemului, satisfacția şi loialitatea consumatorilor spun multe despre evoluția companiei; cele aproape 250 milioane de tranzacții Plăți Facturi înregistrare de la lansarea serviciului în România sunt o confirmare în acest sens. În cea de-a doua parte a anului financiar vom continua investițiile în consolidarea poziției curente, inclusiv prin lansarea de servicii noi în mediul de retail, extrem de importante în strategia PayPoint.”

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2016-2017, încheiat la data de 30 septembrie 2016.

La nivelul Grupului PayPoint, compania a raportat un volum de 337,2 milioane tranzacţii, în valoarea totală de 4,9 miliarde lire sterline, fiind anunțate venituri nete de 58,4 milioane lire sterline.

Referitor la rezultatele înregistrate la nivelul Grupului, Dominic Taylor, Chief Executive Officer al PayPoint plc, a declarat: „Rezultatele generale sunt în linie cu așteptările noastre. Așa cum a fost prevăzut în ultimul anunț al rezultatelor pentru anul financiar trecut, anul curent se dovedește a fi unul extrem de important, în contextul în care direcționăm focusul companiei către comercianții parteneri. În prima parte a anului, testarea comercială a noului nostru terminal PayPoint One și a sistemului Core EPoS au fost urmate cu succes de lansarea oficială din septembrie. Platforma a fost bine primită și ne va permite să generăm mai departe creștere pe segmentul serviciilor de retail, care sunt esențiale în strategia noastră.”

 

Despre PayPoint

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 10.600 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 124 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai. Astfel: sectorul de plăți pentru utilități – ENGIE Romania, E.ON Gaz Distribuţie, E.ON Energie România, E.ON Moldova Distribuţie, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea, Electrica Furnizare Transilvania Nord, Electrica Furnizare Transilvania Sud, Electrica Furnizare Muntenia Nord, Apa Nova Bucureşti, Apa Serv Valea Jiului, Activitatea Goscom, ApaVital Iaşi, Aquatim, CEZ Vânzare, Wirom Gas, Hargaz, Raja Constanţa, C.R.A.B., Apa Canal Ilfov, Compania de Apa Buzau, Hidro Prahova, Apa Nova Ploieşti, Salubris Iaşi, Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa, SC Vital SA, Nova ApaServ Botoşani, Apa Canal Sibiu, Harviz, Aquabis, Acet Suceava, SC Apa Târnavei Mari SA, Compania de Apă Oradea, ApaServ Neamţ, APAVIL, Gospodărie Comunală Covasna, Tulcea Gaz, Gaz Vest, SEA Complet, Aquavas Bârlad, TEGA SA, ApaServ Satu Mare, Compania Apa Braşov, Neptun SA, Compania de Apa Somes, Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni, Schuster Ecologic, Aparegio Gorj SA, Termoficare Oradea, Apa Canal Galati, RWE Energie, Apa Canal 2000, Salgaz, Brantner Vereş, Eva Energy, Compania de Apa Arieș, Apaserv Cornu, Grenerg, Brantner Environment, Brantner Servicii Ecologice, Restart Energy, Aqua Dumbravita, HIDRO-SAL COM, Quatro Eco Salub, Imperial Development, GAZ EST, Prisma Serv Company, Gaz Nord Est, Energoterm Tulcea, Aquaserv Mureș.

Sectorul de telecomunicații şi comunicații prin cablu – Vodafone România, Telekom Romania Mobile, Orange România, Telekom Romania, UPC România, Akta TV, NextGen Communications, Radiocom, RCS & RDS, Idilis; Sectorul financiar-bancar – Allianz-Tiriac Asigurări, EOS KSI România, Garanti Credite de Consum, Patria Credit, UniCredit Consumer Financing, Campion Broker Asigurare, Top Factoring, Cetelem, KRUK, Vitas IFN, Maxygo Broker de Asigurare, Garanti Bank, Debt Collection Agency, UNIQA Asigurări, Telecredit IFN, Nextebank, good.bee Credit, GetBack Recovery, ERB Retail Services, Credit Plan; Sectorul cosmetică – Oriflame, Avon, Infinity; Sectorul agricultură – Rodbun Grup.

PayPoint încasează sume şi în numele Scala Assistance, companie autorizată pentru emitere de roviniete, dar şi plăţi pentru facturile aferente serviciilor de securitate emise de Grupul BGS (BGS Divizia de Securitate, BGS Monitorizare-Intervenţie şi BGS Tehnic) şi pentru biletele de avion emise de compania aeriana Blue Air.

PayPoint oferă, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toţi jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs (Telekom Romania Mobile, Orange, Vodafone, Zapp, Lycamobile, Digi Mobil), precum şi servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internațional şi de Internet, printre care se numără Nobel şi Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint oferă servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplătite de tip DTH (Direct-To-Home).

Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permițând astfel consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara țării, cât şi de pe teritoriul României.

Comercianții PayPoint oferă clienților lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăți pe internet în mod sigur şi confortabil, prin semnarea de parteneriate cu paysafecard și Neosurf.