Caracteristicile specifice fiecarui tip de business, cat si domeniul de activitate, fac ca fiecare companie sa aiba propriile nevoi in materie de servicii profesionale de curatenie. In vederea satisfacerii acestor nevoi, Piontani Services asigura indeplinirea tuturor cerintelor clientilor sai prin oferirea de pachete personalizate pentru tipul de curatenie solicitat.
Intrucat fiecare spatiu de birou este diferit, asemenea fiecarui tip de afacere in parte, Piontani Services, ofera servicii profesionale de curatenie in baza abonamentelor personalizate. Astfel, firma de curatenie ofera si consultanta specializata fiecarui client, pentru a obtine cele mai competitive preturi de pe piata, aferente spatiului ce trebuie curatat.
Este ca si cum am cere companiilor mici si mijlocii, care sunt inca la inceput de drum, sa plateasca acelasi tip de abonament cu cladirile de birouri sau cu afacerile deja consacrate. Consider ca profesionalismul nostru deriva nu numai din calitatea serviciilor pe care le oferim, ci si din modul in care ne tratam fiecare client. Pentru ca fiecare client este diferit pentru noi! – Ionel Ghita, Director Executiv Piontani Services.
Solutiile personalizate pe care Piontani Services le ofera, elimina costurile suplimentare si pot fi modificate oricand in functie de noile cerinte.
Firma de curatenie din Bucuresti, Piontani Services, dispune de garantia serviciilor acordate de un personal calificat si foloseste unele dintre cele mai bune echipamente de curatenie disponibile in acest moment. Aportul suplimentar venit din partea personalului care asigura consultanta pentru a determina cea mai buna varianta de abonament, aduce o imbunatatire remarcabila serviciilor de curatenie existente in acest moment pe piata.
Piontani Services ofera servicii profesionale de curatenie pentru spatii de birouri si institutii publice din Bucuresti. Fiind o unitate protejata autorizata, conform legii 448/2006, firma de curatenie Piontani Services nu consuma din bugetele celor care apeleaza la aceste servicii, ci, din contra, ajuta la economisirea unor fonduri ce pot fi redirectionate catre alte departamente ale firmei Dumneavoastra.