POSSIBLE Games nu si-a uitat fanii detinatori de telefoane si tablete cu sistem de operare Android si a lansat “Merchants of Space” si pe orbita Google Play. Dupa castigarea unui Bronze Lion la Cannes cu jocul pentru mobil si tableta “„Adventures of Poco Eco”, POSSIBLE Games propune gamerilor o prima aventura intergalactica de neuitat. “Merchants of Space” este un joc de tip manager ce se desfasoara in spatial cosmic si care se bucura de o grafica deosebita, in clasicul stil POSSIBLE Games.
Astfel, jucatorii sunt introdusi intr-o atmosfera unica, cu vizualuri impresionante, realizate special pentru a-i tine in priza si captivati cat mai mult timp.
Jocul a fost lansat la mijlocul lunii iulie in App Store si incepand de acum este valabil si in Google Play.
„ Datorita noului nostru sistem de interfata a utilizatorului am reusit sa modificam ecranele din joc fara sa reconstruim intregul joc. Informatiile din joc se incarca dinamic, ceea ce permite ca multe mecanici din cadrul ljocului sa fie incarcate rapid. Colectarea si analizarea datele de la jucatori se realizeaza in timp real, ceea ce ne face sa ne bucuram de o experienta de joc impecabila,” a explicat Daniel Moro, lead game designer.
„Vrem sa ne mentinem pozitia de inovatori in industrie si sa aratam cat de departe poate sa mearga grafica de calitate, chiar si pe suprafata mica permisa de ecranul unui telefon mobil. Premiul castigat la Cannes cu „Adventures of Poco Eco: The Lost Sounds” ne da incredere ca piata este pregatita pentru jocurile de inalta calitate tehnica si pentru cat mai multa inovatie”, a declarat Stefan Iarca, Country Head POSSIBLE CEE.
Scopul jocului este de a-i face pe jucatori sa isi construiasca si dezvolte propriul imperiu spatial, prin colonizarea de noi teritorii si prin negocierile cu prietenii din joc. Astfel, jucatorii vor ajunge sa descopere spatiul prin dezvoltarea propriei navete spatiale.
Inspiratia jocului fantastic care te duce mai departe de stratosfera a fost nimeni altul decat Bertalan Farkas, primul astronaut maghiar care a depasit granitele universului.
Dezvoltatorii au avut insa grija nu numai la aspectele tehnice ale jocului si la experienta pe care acesta o va avea cu consumatorul. Intreaga lansare trebuia sa se bucure de cel mai mult moment. Prin urmare, nimic nu a fost lasat la intalmplare nici in ceea ce priveste data lansarii jocului, aceasta fiind special aleasa in timpul asteptarii pline de nerabdare a lansarii cinematografice a noilor episoade Star Wars. Un target pasionat pe aventuri spatiale pe care atat celebra productie hollywoodiana, cat si „Merchants of Space” il impart.
POSSIBLE Games, parte din POSSIBLE Worldwide, este de asemenea cunoscuta pentru jocuri si aplicatii precum “Small & Furious”, “The End App”, “Die Hard Game”, Totoya Creatures.
POSSIBLE CEE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 17 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Tesco, Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, 1Hotels, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, ATV, Minimax, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising. De asemenea, POSSIBLE este o forta la nivel mondial digital, fiind o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. Lista impresionanta de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles, etc.
In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Austria, Ungaria, Romania, Rusia.