Descoperiti predictii ale expertilor pentru 2023 pe baza actualizarilor de algoritmi din acest an, pentru a va pregati pentru urmatoarea miscare Google si pentru a fi in fata competitiei.
2022 a fost un an plin de schimbari pentru industria SEO si nu exista niciun semn de incetinire.
Numai in acest an, Google a renuntat la opt actualizari confirmate si neconfirmate – lasand multe afaceri in urma clasamenelor, care se straduiau sa tina pasul.
Cu atat de multa volatilitate, cum va puteti adapta strategia SEO pentru a o mentine proaspata si relevanta?
Cum vor afecta schimbarile de algoritmi din acest an strategia dvs. SEO din 2023?
Cum va puteti pregati pentru urmatoarea miscare Google si sa fiti in fata concurentei?
Pe 14 decembrie – Loren Baker – fondatorul prestigioasei publicatii SEJ – a moderat un webinar cu Pat Reinhart, vicepresedinte la Conductor.
Reinhart a recapitulat cele mai importante informatii SEO din acest an si a impartasit cateva predictii ale expertilor bazate pe actualizarile algoritmului din 2022 pentru a descoperi ce ne poate rezerva anul viitor.
Iata un rezumat al webinarului.
Predictia #1: Volatilitatea Google va continua sa se intensifice
Exista o multime de volatilitate care se rostogoleste, iar aceasta ar putea fi noua normalitate.
Ceea ce face ca anul acesta, si posibil anul viitor, sa fie atat de intens, este faptul ca timpul dintre actualizarile de algoritmi este din ce in ce mai scurt si acestea incep sa se desfasoare unele peste altele.
Google va continua sa testeze noi caracteristici si tipuri de rezultate.
Ce inseamna asta? Mai multe schimbari de algoritmi vor avea loc in mai putin timp, ceea ce echivaleaza cu mai multa volatilitate.
3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:- Actualizarile se desfasoara unele peste altele intr-o succesiune mai stransa.
- Actualizarile incep sa fie lansate mai rapid.
- Google nu mai are grija de sentimentele tale.
In acest an, vor exista mai multe teste si solicitari de date din partea Google din cauza a ceea ce se intampla in randul generatiilor tinere, ceea ce ne conduce la urmatoarea predictie.
Predictia #2: Cautarea vizuala va deveni mai importanta
Generatia Z se indreapta catre TikTok si Instagram pentru nevoile lor de cautare, ocolind efectiv Google.
Google se schimba pentru a tine pasul.
Generatiile mai tinere se conecteaza mai bine cu elementele vizuale, deoarece le ofera o experienta mai buna.
Astfel, Google foloseste acum mai multe elemente vizuale in cautare.
3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:- Aveti grija de imaginile pe care le creati.
- Creati continut video.
- Google nu este singurul motor de cautare.
Predictia #3: Mai multe companii vor lua in serios SEO tehnic
Google doreste sa ofere utilizatorilor o experienta buna, asa ca devine din ce in ce mai important sa va asigurati ca site-ul dvs. functioneaza la nivel tehnic.
Multe companii stiu acum ca solutia este de a stabili un sistem prin care site-ul dvs. este monitorizat in mod constant, trecand la o mentalitate “always-on”.
3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:- Sanatatea site-ului dumneavoastra.
- Abordarea dumneavoastra.
- Algoritmii pe care ii vizati in mod specific.
Predictia #4: Companiile vor investi in Metaverse
Este intelept sa nu se investeasca inca in Metaverse, deoarece acest fapt nu a fost inca dovedit ca este util 100% pana in acest moment.
3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:- Nu este pregatit.
- Nu il foloseste nimeni.
- Probabil ca va deveni foarte ciudat, foarte repede.
Predictia #5: Toata lumea va uita de Universal Analytics care va disparea
Toata lumea uita faptul ca Universal Analytics va disparea la 1 iulie 2023. Si va fi o nebunie pentru cei care nu au configurat niciodata GA4.
In timp ce majoritatea predictiilor au de-a face cu algoritmii, la sfarsitul zilei, este vorba despre continutul pe care il creati si experienta pe care o oferiti clientilor, asa ca asigurati-va ca sunteti in masura sa o urmariti eficient in 2023.