CohnandJansen JWT a stabilit aseara un record propriu: 5 premii castigate in cadrul galei Internetics 2014. Agentia de publicitate s-a impus cu doua proiecte foarte creative pentru Petrom si Aqua Carpatica. Este pentru prima data in istoria agentiei cand primeste un numar atat de mare de premii in digital, precum si prima data cand se afla in top 3 agentii castigatoare la un festival de creatie digitala. De asemenea, este singura agentie full service din top.
“Sunt foarte fericit pentru aceste cinci premii si locul trei intr-un festival exclusiv de digital. Noi suntem o agentie full service, nu una de digital si asta imi confirma faptul ca in ziua de astazi segmentarea agentiiilor in digital, btl, atl, pr, este absolut irelevanta. Suntem o industrie care trebuie guvernata de idei nu de tehnologie, deal-uri de media sau costuri pentru promoteri. Toate acestea trebuie sa se subordoneze ideilor", a declarat Andrei Cohn, Managing Partner & Creative Director CohnandJansen JWT.
Agentia a reusit sa obtina pentru brandul Aqua Carpatica, client Valvis Holding 3 premii. Brandul s-a impus la categoria “Brand Build Communities” cu campania “Water Purity Community”, cu “Testul Puritatii” la categoria “Web Platformes”, sectiunea “Microsites” si la categoria “Interactive Campaigns Digital Component of An Integrated Campaign”, sectiunea “FMCG-Drinks".
Echipele care au lucrat pe aceste proiecte au fost formate din: Alex Negoescu –Deputy Creative Director, Alex Stanciu – Art Director, Cosmin Nicola- Web Designer, Raluca Iacob – Strategic Planner, Arina Stoenica – Account Manager, Oana McGinley – Account Executive, Raluca Diaconu – Digital Project Manager.
Campania “Love RO” realizata pentru Petrom a adus la randul ei 2 premii. Astfel, CohnandJansen JWT si Petrom au castigat la categoria “Web Platformes”, sectiunea “Brand Blogs” si la categoria “Social Media”, sectiunea “Online PR Special Projects”.
Echipa castigatoare CohnandJansen JWT a fost formata din: Ina Simion – Client Service Director, Miriam Ivanescu – Account Director, Codruta Strat – Account Manager, Raluca Iacob – Strategic Planner, Monica Radulescu- Digital Strategic Planner, Alex Negoescu – Deputy Creative Director, Viorela Turcu – copywriter, Alex Stanciu – Art Director, Cosmin Nicola – Web Designer. De implementare s-au ocupat The Geeks.
“Pare ca suntem pe un trend ascendent in evolutia noastra digitala ca agentie. Am concurat cot la cot cu agentiile de digital si de multe ori, am si castigat. Cred ca linia de demarcatie intre agentiile de digital si cele de ATL nu prea mai exista. Ce conteaza este ideea si felul in care o declini in campanie; nu ai cum sa nu folosesti mediul online, e o parte naturala din executia unei idei”, a spus Monica Radulescu, Head of Digital.
De asemenea, agentia a mai obtinut nominalizari la categoria “Social Media”, sectiunea “Social Media Apps” cu campania “Purity Test”, brand Aqua Carpatica, client Valvis Holding si in categoria “Interactive Campaigns Digital Component of An Integrated Campaign”, sectiunea “FMCG-Drinks”, alaturi de Atelieru.ro, pentru “Full-Passion Job”, brand Jacobs 3in1, client Mondelez.
Premiile castigate demonstreaza inca o data importanta pe care o acorda digitalului agentia si faptul ca cele doua premii obtinute la Webstock 2014 (locul I pentru campania “Testul Puritatii” https://testulpuritatii.ro/, brand Aqua Carpatica (categoria Special Projects) si locul al II-lea pentru campania “Iubesc RO” http://iubescromania.redescoperaromania.ro/, client Petrom (categoria Blogging campaigns) nu mai sunt de mult o surpriza, ci o confirmare a calitatii proiectelor dezvoltate.
Gala a avut loc aseara la Halele Carol din Bucuresti, unde peste 600 de specialisti in online au aplaudat cele mai bune proiecte. In competitie au fost inscrise 169 de lucrari, de catre 37 de participanti. Acestea au fost jurizate de catre 22 de specialisti ai industriei de online. Pentru prima data, presedintele juriului a fost un specialist din alta tara: Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup. Acesta a luat parte si la gala de premiere si s-a aratat incantat de proiectele pe care le-a vazut la jurizare.
Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei.