Iunie 2019
All Cio Invest, companie românească cu acționariat 100% local, deținută de soții Simona și Aurelian Ciobotaru, anunță repoziționarea brandului propriu de articole vestimentare de damă Dames prin lansarea unei colecții pe segmentul premium, atacând astfel o nișă de business în care clientela preocupată de ținute office și smart casual apela la jucători precum Nissa ori Stefanel.
Brandul Dames a luat naștere în 2013, experiența soților Ciobotaru în modă însumând mai bine de zece ani de producție în sistem lohn pentru branduri internaționale ca Jack Wills, Lipsy, LineaFashion, Asos, Debenhams sau Urban Outfitters.
Produsele Dames se vând atât în magazinul propriu din Iași, cât și în varianta online, pe www.dames.ro și sunt realizate integral în România, de o echipă de peste 190 de persoane, incluzând designeri, modelieri, croitori.
Un alt atu al pieselor din portofoliul Dames este reprezentat de experiența soților Ciobotaru în producția de articole vestimentare cu imprimeuri digitale. Cochetând cu nișa tailormade și made-to-measure, proprietarii le pun la dispoziție clienților posibilitatea de a-și alege imprimeul preferat, sub consilierea modelierilor și designerilor Dames, urmând ca acesta să fie ulterior randat pe articolul preferat.
Despre Dames Premium Collection
Lansarea Dames Premium Collection a fost cerută chiar de clientela brandului, preocupată de ținute office, elegante, comode, dar cu personalitate ori de outfituri smart casual.
Designerii Dames descriu creațiile din suita Dames Premium Collection drept piese orientate spre femeia ocupată, hotărâtă, informată, care vrea să fie mereu o apariție îngrijită. Alegerea pieselor din colecție este strâns legată de tendințele internaționale, de la croială, material, cromatică și până la stil și asortare.
Publicul țintă al brandului sunt femeile din zona urbană, cu vârsta cuprinsă între 25 și 55 de ani, studii medii și superioare, venituri peste medie, în pas cu trendurile în modă, preocupate de un raport corect stil-preț-calitate.
Prețurile variază între 200 și 600 de lei per articol, iar investiția totală estimată de proprietari pentru această lansare se ridică la 50.000 euro, incluzând cheltuielile de producție și costurile de marketing și publicitate.
“Gusturile româncelor sunt variate, competiția este acerbă pe piața de fashion, dar considerăm că pentru colecția Dames Premium, cât și pentru brandul Dames, noi ne-am găsit nișa. Ne străduim să le oferim clienților noștri o experiență de shopping WOW, așa că indiferent dacă acest cadou din partea noastră vă aparține sau îl dăruiți la rândul dvs, surpriza va fi una pe măsură”, spune Simona Ciobotaru, Manager Dames.
Românii, tot mai preocupați de designerii locali
Confom unui studiu realizat de motorul de căutare online GLAMI.ro, 93% dintre români ar cumpăra produse vestimentare realizate de designeri și branduri locale, 47% dintre aceștia cumpărând cel puțin un articol vestimentar realizat de designeri locali în ultimul an.
Potențialul pieței de fashion din România este în continuă creștere, acest segment fiind evaluat la aproape 5 miliarde de euro în 2018. 62% dintre producătorii de modă sunt firme locale, potrivit unei analize KeysFin din 2018.
Mai mult, piaţa locală a fost încă dinainte de anii ’90 una dintre cele mai importante destinaţii de producţie pentru marile branduri, atât mass market, cât şi de lux. În total, pe piaţa noastră există aproape 10.000 de companii care realizează haine, pantofi sau textile.
Producţia proprie înseamnă costuri mai mari pentru producători - investiţii, costuri cu angajaţii şi cu administrarea businessului -, însă şi un control mai bun al businessului şi al producţiei, un segment-cheie pentru un brand de modă.
________________________________________________________________________
Contact media
Andreea Paleologu |
Simona Ciobotaru |