Promovarea unui brand este o actiune destul de complexa, trebuie sa te gandesti de la inceput ce iti doresti sa obtii si sa investesti in acele metode si tehnici de promovare care pot da un randament cat mai bun pe termen lung. Printre cele mai simple metode de promovare se afla si cea cu pixuri personalizate. Nu ai nevoie de un buget prea mare, pixurile pot fi din plastic sau din metal, materiale premium, personalizarea e foarte simpla, se pot adauga log-ul, numele companiei, sloganul, diverse mesaje.
Cu o echipa de specialisti cu experienta si idei creative de personalizare poti ajunge mai rapid la publicul tinta, potentialii clienti vor avea mereu elementele de branding in fata ori de cate ori folosesc pixurile. Personalizarea pixurilor e bine sa fie una calitativa, firmele care lucreaza in acest domeniu au diverse tehnici de personalizare, e bine sa vezi ce fel arata pixurile in functie de materialele alese si sa te decizi asupra unui singur tip de pix personalizat.
Daca vrei sa distribui multe pixuri personalizate e bine sa te orientezi spre cele din plastic, mai usor de personalizat si ceva mai ieftine. Pentru pixurile oferite unor directori, unor oameni cu functii de conducere pixurile vor fi din materiale calitative si vor avea obligatoriu un aspect premium.
Cat despre metodele de personalizare, oferta e foarte variata, pixurile se pot personaliza prin tampografie, prin serigrafie sau prin gravare laser. Obtii ceva mai deosebit daca alegi printul digital UV, care ofera personalizare full-color, nu exista limite de nuante de culoare utilizate. Nu conteaza ce vrei sa imprimi pe pix, imagini, fotografii, sigle, mesaje, personalizarea va arata foarte bine la final. Imaginile color se tiparesc direct pe suprafata pixurilor, uscarea este perfecta, rezistenta personalizarilor este mare, este permanenta, pixul va rezista bine la orice actiune mecanica.
Odata personalizate pixurile se pot distribui la orice eveniment, la intalniri, pe strada, oriunde crezi ca te-ar putea ajuta sa ajungi la publicul tinta si sa reusesti sa fii recunoscut mai tarziu, sa ai o vizibilitate a brandului cat mai buna in offline.