Reparatii cutii viteze automate la super pret

reparatii cutii viteze automate reparatii cutii viteze automate

Pe piata de servicii pentru cutiile de viteze automate sunt mai multe astfel de tipuri, fiecare producator auto incercand cu ajutorul diverselor mijloace sa-si faca o cutie de viteaza care sa fie considerata dintre cele sau poate chiar cea mai durabila, sa fie cat se poate de eficienta si nu in ultimul rand, sa aiba un consum redus al carburantilor. Un alt aspect de retinut in cazul pieselor e acela ca se vrea ca orice autoturism sa aiba nevoie de cat mai putine astfel de reparatii ale cutiei de viteze automate.

Tipuri cutii automate de viteza

Unul dintre tipurile de cutii apreciate pe piata de profil este cea numita cutia de viteza multitronica. Este o cutie dezvoltata de Audi si care are 6 trepte, imbunatatita ulterior prin trecerea la cea de a 7-a, ea fiind considerata deosebit de eficienta tinand cont de cat de mult poate apasa soferul pe acceleratie. Conform specialistilor, aceasta nu e o cutie eficienta, in cazul ei fiind remarcata schimbarea treptelor care trebuie sa fie facuta incontinuu, destul de devreme, din acest motiv, conducatorul auto putand avea impresia ca pleaca incepand de la 800 rpm respectiv adica 0 km/h si poate la sa ajunga la 2000 rpm la 50 km/h numai intr-o singura treapta. In acelasi timp, este considerata o cutie ineficienta in timpul depasirilor, aceasta avand o latenta mare, iar cand este calcata la maxim acceleratia lasa impresia ca parca se incurca in trepte, soferul fiind nevoit sa treaca in direct treptele inferioare, in felul acesta,  pierzand timp mult pana cand se decide in care treapta e indicat sa ramana.

Tipul de cutie de viteze care este denumit – tip tronic reprezinta o cutie automata care are posibilitatea  selectiei manuale a treptelor, si dupa cum spun specialistii, o cutie de acest fel este utilizata pe scara larga desi producatori i-au dat un cu totul alt nume in piata pieselor automobilelor.

Cutia de viteze – tip easy tronic e o cutie dezvoltata de Opel, insa multi confunda o astfel de cutie cu cea automata - tip tip tronic. Nu e o cutie automata tipica, nu utilizeaza convertor de cuplu, de fapt este un tip de cutie clasica, manuala care se actioneaza impreuna cu ambreiajul, folosindu-se motorase electrohidraulice.

Avantajele acestei cutii stau in faptul ca aceasta nu afecteaza performanta masinii, putand sa duca si la scaderea consumul in comparatie cu cutiile automate clasice ce cresc un astfel de consum, si faptul ca aceasta nu are un convertor de cuplu este de fapt, un avantaj, aceasta piesa defectandu-se mai ales la cutiile automate iar acest lucru duce in mod evident la reparatia cutiei de viteze automate.

Tipul acesta de cutie poate relativ repede sa schimbe treptele, mai rapid decat o face o cutie manuala insa nu poate fi facuta mai rapid decat o cutie cu doua ambreiaje. Utilizarea acesteia este similara cu a tiptronicului, ea avand atat un mod automat cat si unul semi-automat. In acelasi timp, nu are mod parking, dar poate sa fie lasata in viteza. Detalii despre astfel de tipuri de cutii si reparatiile efectuate de specialisti asupra lor, se pot gasi si pe site-urile specializate din mediul online.