Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a inregistrat vanzari de peste 1 milion de euro prin reteaua de magazine proprii, in primele 6 luni ale anului 2017. Cele mai vandute produse sunt cele din gamele Gerovital, pentru ingrijirea tenului.
Gama Gerovital H3 Evolution, care are la baza acidul hialuronic a fost cea mai solicitata in magazine.
Primele trei game din top (Gerovital H3 Evolution, Gerovital Equilibrium si Gerovital H3 Derma+) insumeaza 70.000 unitati vandute reprezentand peste 50% din valoarea totala.
“Suntem extrem de incantati sa avem aceste rezultate pentru prima jumatate a anului. Valoarea vanzarilor in magazinele de brand confirma faptul ca romanii apreciaza aceste spatii unde, pe langa produse cosmetice de top, li se ofera si consiliere gratuita. Anul acesta, am extins reteaua de magazine proprii cu 8 noi spatii Gerovital. Acestea au un design modern si proaspat, iar toti vizitatorii lor pot efectua gratuit teste de dermoanaliza. Pana la finalul anului, urmeaza sa deschidem noi magazine, pentru a ajunge mai aproape de romanii din toate zonele tarii. Magazinele sunt toate amplasate in zone accesibile si ofera numeroase promotii si surprize”, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager Farmec.
Magazinele Gerovital sunt amplasate in mall-uri, in timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate in zonele centrale ale oraselor, dar in afara centrelor comerciale. Din magazinele Gerovital pot fi achizitionate produse din gamele Gerovital si Aslavital. Magazinele Farmec ofera produse din intreg portofoliul companiei, din game precum Farmec, Gerovital, Aslavital, Doina, Nufar si Triumf.
In prezent, compania detine in total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele 8 magazine Farmec se gasesc la Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures si Timisoara. Gerovital este prezent prin magazinele de brand in Bucuresti (3 magazine), Constanta, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi si Piatra Neamt.