Reţeaua de magazine Lem’s a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri in creştere cu 10% faţa de anul precedent. Afacerile reţelei s-au ridicat la 255 milioane lei.
„Este clar ca intr-o piaţa care stagneaza, creşterile unora dintre jucatori, printre care suntem si noi, sunt practic redistribuiri ale cotelor de piaţa deţinute de ceilalţi. 2014 a fost un an aşa cum ne-am aşteptat: consumul a crescut modic, cu 1-2%, insa noi am reusit o crestere de doua cifre, atat prin mentinerea interesului catre clientii din zona premium, dar si datorita orientarii productiei de noi produse catre segmentul economic” declara Alexandru Rizea, Director General Lemet.
In 2015 Lem’s işi continua strategia de dezvoltare a reţelei la nivelul intregii ţari, dupa ce anul trecut au fost deschise 4 noi magazine, a caror suprafata insumata depaseste 6.000 de mp. Dintre aceştia 2.000 mp sunt doar in Bucureşti, capitala insumand acum peste 5.000 de mp de showroom de mobilier Lem’s.
"Din 2009 noi am investit permanent in reteaua Lem’s. Valoarea totală a investitiilor din ultimii cinci ani in magazine este de 50 milioane lei. Sunt investitii realizate in concordanţa cu dezvoltarea tendinţelor de consum ale romanilor. Am dorit sa dezvoltam reteaua de magazine Lem’s in toata tara la standarde noi, iar acum suntem prezenti in aceasta configuratie in aproape toate judetele tarii, cu una sau doua exceptii” adauga Alexandru Rizea.
Anul trecut Lemet a demarat proiectul unei noi fabrici pe platforma de la Brebu. Acesta se va finaliza in a doua parte a anului 2015. In noua fabrica se vor dezvolta produse din lemn masiv: mese, scaune etc. Investitia in noua platforma de productie se ridica la aproximativ 5 milioane de euro si este sustinuta partial prin accesarea de fonduri europene.
“Dezvoltarea unei astfel de facilitati de productie era necesara pentru a completa gama de produse proprii in magazinele Lem’s. Noi am diversificat de la an la an gamele de produse, atat pe orizontala, cat şi pe verticala. Avem mai multe opţiuni pentru fiecare nivel de preţ şi de aşteptari, incepand cu gama economic, pana la premium şi lux. Productia de mobilier din lemn masiv este una dintre cartile pe care mizam pentru anii urmatori. Trebuie subliniat ca din 2009 si pana in prezent oferta noastra s-a apreciat de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000” spune Alexandru Rizea.
Pentru 2015, strategia de dezvoltare a Lem’s mai include si un facelift pentru 10 magazine ale retelei, care vor ajunge astfel la standardele impuse pentru spatiile nou deschise.
“Proiectul de ridicare a standardului vizual si de crestere a suprafetelor magazinelor noastre este in plina desfasurare. Este o prioritate, dat fiind ca avem nevoie de spatii generoase pentru prezentarea ofertei noastre de produse, cu impact direct in vanzari. Ne asteptam in 2015 la o crestere care sa se situeze tot in jurul a 8 procente” adauga Adrian Rizea, Director Comercial Lemet.
LEM’S: Mobilier in rate fara dobanda
LEM’S ofera clienţilor un plan de achiziţie in 10 rate fara dobanda prin intermediul CEB (Card Avantaj), Raiffeisen, BCR, Banca Transilvania, BRD, Garanti, Bancpost cat si servicii de finantare a produselor direct in magazine prin UniCredit Consumer Financing IFN.
Despre Lemet
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. In prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 66.000 mp de retail amenajati in toate judeţele ţarii la acelaşi standard. Atat in fabrica Lemet cat şi in reţeaua LEM’S activeaza peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Campina a fost infiinţata in 1991, in prezent halele de producţie acoperind o suprafaţa de peste 35.000 mp. Capacitatea actuala anuala de prelucrare a fabricii de mobila Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazandu-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.