Agentia Rusu+Bortun Brand Growers a gestionat rebrandingul Dendrio, integrator de servicii IT si parte a Bittnet, prima companie de IT listata pe bursa din Romania si lider national in solutii de training IT.
Intr-o perioada in care brandurile au crescut din ce in ce mai mult din punct de vedere al importantei in generarea succesului de business, companiile trebuie sa fie din ce in ce mai atente la cum folosesc instrumentele de branding in relatia cu clientii si sa isi aiba grija mai mare de notorietatea obtinuta. Un brand puternic atrage si securizeaza mai usor new business-ul si motiveaza si rasplateste loialitatea angajatilor. De asemenea, poate sa transforme un model de business.
In cazul Dendrio, procesul strategic de constructie de brand efectuat de Rusu+Bortun Grand Growers a fost unul riguros si a inceput cu o auditare interna (discutii fata in fata cu majoritatea angajatilor) si cu o auditare externa (discutii cu clientii reprezentativi ai ambelor companii). Concluziile au reprezentat baza strategiei de brand pentru Bittnet si pentru separarea din punct de vedere comercial ale serviciilor de tehnologie sub un alt brand. Astfel, procesul de rebranding a pornit cu scopul de a face mai clare serviciile pe care grupul Bittnet le poate pune la dispozitia clientilor sai: training (educatie) si solutii/servicii IT (tehnologie).
“Am ales sa mergem cu numele Dendrio, care deriva din dendrite - proiectiile ramificate ale neuronilor care transmit impulsurile nervoase primite de la alte celule prin intermediul sinapselor. Dendritele constituie o retea, iar faptul ca au proprietati electrice si transmit informatii creeaza o legatura puternica cu retelistica din IT si felul in care conectam computerele. Mai mult de atat, dendritele sunt o parte esentiala a procesului cognitiv uman, lucru care ne permite sa facem o conexiune intre functiile dendritelor si impactul pe care Dendrio il poate avea intr-o companie, gestionand reteaua, securitatea datelor si tot ce tine de cloud,” a declarat Alina Tudose, partner Rusu+Bortun Brand Growers.
In plus, Dendrio a fost ancorat in grupul Bittnet, urmand sa fie prezentat impreuna cu descriptorul “a bittnet company”, fapt care va ajuta in obtinerea rapida de notorietate, dar si in punerea in valoare a soliditatii si puterii grupului de companii Bittnet. Noul logo-ul si formele asociate contureaza un brand prietenos, colorat, usor de inteles si up-to-date.
Prin urmare, Dendrio este pozitionat drept ghidul tau inteligent, care te ajuta sa tii pasul cu lumea in continua schimbare si sa faci alegerile optime pentru business-ul tau. Dendrio face mai usor accesul clientilor sai catre o tehnologie in schimbare, o tehnologie care implementata corect si in siguranta, aduce un plus de valoare in dezvoltarea afacerilor.
“Livram servicii IT integrate bazate pe cloud, securitate, retelistica si solutii complete de mobilitate, respectiv comercializam aplicatii software cu diverse optiuni de licentiere. Totul pentru ca drumul pe care il parcurge compania ta sa fie cel mai scurt si cel mai sigur. Dendrio. Your Journey. Upgraded. Ne propunem sa fructificam tehnologiile existente si totodata sa identificam noi tehnologii, pentru a oferi clientilor nostri toate avantajele competitive: pret, viteza de reactie, siguranta, optimizare,” a declarat Cristian Herghelegiu, CEO Dendrio, VP of technology Bittnet Group.
Cu un tone-of-voice prietenos, noul brand vorbeste cald, sincer, construieste parteneriate pe termen lung cu clientii sai si se concentreaza pe mesajul transmis, folosind cuvinte pline de sens, expresii clare si la obiect. Valorile de brand pe care pune accent in primul rand sunt: competenta, integritatea si flexibilitatea.
“Dendrio are ambitia de a deveni leaderul pietei de integrare IT din Romania. Obiectivul este consolidarea pozitiei de integrator multi-cloud la nivel local si regional, prin cresterea prezentei in Romania, precum si prin intrarea pe pietele externe si prin extinderea capacitatii de livrare la nivelul Europei Centrale si de Est,” a declarat Mihai Logofatu, CEO Bittnet.
Rebrandingul va fi promovat si insotit de o campanie de comunicare.
Echipele care au contribuit la realizarea rebrandingului au fost formate din:
Dendrio: Denissa Iancu, Marketing Manager, Cristian Herghelegiu, CEO Dendrio si VP Technology Bittnet Group, Mihai Logofatu, CEO Bittnet Group si Cristian Logofatu CFO Bittnet Group.
Rusu+Bortun Brand Growers: Alina Tudose - partner, Catalin Rusu - partner, Razvan Chifu - partner, Marius Tudor – senior copywriter Anca Uscatescu – senior graphic designer.
Rusu+Bortun a fost infiintata in 2008 si este o agentie care integreaza strategie, design si manifestare creativa de brand, prin Brand Growers, si comunicare digitala prin Cyber Growers.