Franchwise este compania ce s-a nascut din unirea sub acelasi nume a echipelor Francize.ro si Inventure si pentru care a fost construita si o noua identitate vizuala. Misiunea noului brand este sa ajute antreprenorii care vor sa inceapa sau sa extinda o afacere prin franciza, folosind principiile de business colaborativ.
Agentia de branding Rusu+Bortun Brand Growers s-a alaturat proiectului, oferind strategie si design de brand. Astfel, numele companiei o ancoreaza in categoria de consultanta, accentuand domeniul principal: consultanta dezvoltarii de business prin franciza.
Numele este format din franch (franchise) + wise (intelepciune) si vine alaturi de sloganul “Let’s grow together!”, prin care brandul indeamna la crestere, cu focus pe ideea de colaborare. Noul brand transmite pasiune, empatie, disciplina si leadership.
"Acesta a fost motivul pentru care noi, Raluca Stanciu si Paul Voicu, ne-am adus echipele sub aceeasi identitate, unind experienta cumulata de peste 20 de ani in consultanta de franciza, pastrand ambitia si adoptand o abordare unitara: sa crestem impreuna antreprenoriatul romanesc cu ajutorul principiilor de business colaborativ. Impreuna ca echipa si impreuna cu cei care vor sa creasca o afacere, fie din rolul de francizori sau cel de parteneri francizati," au declarat reprezentantii Franchwise.
Logo-ul construieste un simbol din W-ul care separa cele doua cuvinte din nume: franch si wise. Simbolul este format din bucati de lego care simbolizeaza cresterea. Wordmarkul este simplu, cu litere rotunde, prietenos si pozitioneaza corect tipul de consultanta: apropiat de client, fara superioritate, care nu intimideaza.
“Impreuna inspiram oamenii sa dea ce au mai bun Antreprenorii au nevoie de angajati si parteneri echipe care FAC, nu care asteapta SA SE FACA. Credem ca pentru a construi o cultura a “oamenilor care fac”, este nevoie de lideri. De oameni care inspira actiune prin puterea exemplului, care au viziune si pot seta o directie clara, care pot da feedback constructiv si, cel mai important, pot face ca oamenii sa lucreze bine împreuna,” au adaugat reprezentantii Franchwise.
Rusu+Bortun Brand Growers a construit un teritoriu de brand vibrant si digital aware care isi propune sa sublinieze abordarea fresh si creativa a brandului si, in acelasi timp pastrandu-i simplitatea caracteristica brandurilor de consultanta.
“Strategia de brand are un rol important in cresterea business-ului prin franciza, il organizeaza, il diferentiaza si ii ofera credibilitate. Franchwise le spune asta clientilor sai si ii inspira sa puna in practica prin exemplu propriului brand de companie. Brandul nou creat pentru Franchwise pozitioneaza compania intr-un sustinator al antreprenoriatului colaborativ si pune la dispozitia clientilor sai instrumente utile si sigure pentru cresterea afacerii lor. Toata filosofia brandului se grupeaza in jurul ideii de impreuna: doar impreuna putem construi un mediu de afaceri cu mai multe companii performante, cu crestere accelerata si cu antreprenori de succes,” a afirmat Alina Tudose, partner Rusu+Bortun Grand Growers.
Rusu+Bortun a fost infiintata in 2008 si este o agentie care integreaza strategie, design si manifestare creativa de brand, prin Brand Growers, si comunicare digitala prin Cyber Growers.