Dupa zece zile in care Chef Florin Dumitrescu si actorul Andrei Aradits au lansat un manifest culinar prin care si-au exprimat convingerile lor legate de gatit, a venit si momentul adevarului. Manifestul culinar a culminat cu lansarea Bucatariei Lidl, locul de intalnire a celor care iubesc mancarea, gatitul si petrecerea timpului alaturi de cei dragi in jurul mesei. Creata sub forma unei platforme online, Bucataria Lidl isi propune sa devina un loc de inspiratie deopotriva pentru cei experimentati si pentru cei care isi doresc sa invete sa pregateasca retete delicioase la preturi avantajoase.
„Credem ca oricine poate sa invete sa gateasca si stim ca in bucatarie nu trebuie sa fii perfect, dar poti fi creativ. De asemenea, suntem convinsi ca gatitul nu ar trebui sa fie plictisitor, ci, din contra, distractiv. Si, nu in ultimul rand, vom demonstra ca si cu bani putini poti manca bine, iar acest lucru il dovedim zilnic prin produsele de calitate la preturi accesibile aflate in magazinele Lidl din toata tara. Acestea sunt convingerile care ne-au determinat sa incepem acest manifest culinar care va culmina cu transformarea bucatariei si a modului in care gatim. In continuare, pregatim surprize saptamanale pentru toti cei ce trec pragul Bucatariei Lidl si o serie de proiecte speciale, pe care le vom anunta la momentul oportun”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & Communication Manager, Lidl Romania.
Cele doua vedete din noua campanie Lidl reprezinta mixul perfect dintre un profesionist si un novice intr-ale gatitului, completandu-se reciproc. Chef Florin Dumitrescu - maestru si mentor - si Andrei Aradits - entuziastul care iubeste preparatele delicioase si este amator intr-ale gatitului - cauta in Bucataria Lidl distractia si inspiratia in pregatirea retetelor sanatoase, simple sau sofisticate, folosind produsele Lidl. Oricine doreste sa invete sau sa se specializeze in domeniul culinar va gasi o sursa de inspiratie sau un sfat util pe platforma online bucatarialidl.ro. Site-ul aduna intr-un singur loc utilizatorii creativi care aspira sa dobandeasca un stil de viata bazat pe o dieta echilibrata. In acelasi timp, le ofera sfaturi si idei despre cum pot sa se bucure de mancaruri savuroase, cu un continut nutritiv corect, care pot fi pregatite cu produse foarte bune la cel mai bun raport calitate-pret.
Bucataria Lidl se adapteaza perfect obiceiurilor, nevoilor si dorintelor romanilor, asa cum acestea reies din studiul1 realizat in Romania si intitulat „In bucataria romanilor – de la raft in farfurie”. Platforma online exprima perfect ceea ce isi doreste consumatorul modern roman – inspiratie in pregatirea rapida a mancarii gustoase, noutate in bucatarie, dorinta de a vedea gatitul ca fiind ceva distractiv si relaxant.
Studiu realizat de Nielsen si SMARK Research (2013) - „In bucataria romanilor – de la raft in farfurie” - s-a bazat atat pe obtinerea unor date calitative, cat si cantitative. Grupul tinta al cercetarii a fost alcatuit din barbati si femei cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 de ani. Din punct de vedere calitativ, esantionul cercetarii a cuprins 12 etnografii cu femei cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani cu venit mic spre mediu, mediu si mediu spre mare, iar din punct de vedere cantitativ, s-au sustinut 816 interviuri in mediu urban mare, mediu si mic.