Intregul program de desfasurare a acestui curs are la baza complexa metodologie a teoretizarii practicii si este axat pe prezentarea unor noutati atat din domeniul managementului, in general, cat si din domeniul comunicarii, vanzarilor si negocierii interpersonale, in detaliu. Un accent deosebit se pune pe realizarea unor aplicatii si studii de caz specifice lucrului in echipa (inclusiv prin testarea potentialului si a abilitatilor/aptitudinilor specifice contactarii, cunoasterii si dialogului cu interlocutorii In cadrul negocierilor si/sau al vanzarilor).
Apeland inclusiv la o serie de tehnici si metode specifice team building-ului, activitatile au caracter interactiv, stimuland dezvoltarea creativitatii si asumarea responsabilitatii participantilor la solutionarea constructiva a complexelor probleme cu care pot fi confruntati in practica.
DESPRE LECTOR: Prof. univ. dr. POPESCU DanExpert cu experienta de peste 30 de ani in domeniul Management, Managementul resurselor umane, Managementul afacerilor, Comunicare si negociere, Comunicare in institutii publice. Este membru al Asociatiei Europene a Specialistilor in Resurse Umane, initiator si Director al programului de cursuri postuniversitare de Comunicare si negociere in afaceri - ASE Bucuresti, Profesor asociat al Institutului Universitar de Tehnologie din Belfort si Strasbourg, Franta, etc.
Are numeroase specializari atat in tara cat si in strainatate, printre care amintim: Comunicare si negociere in afaceri, Managementul resurselor umane, Managementul IMM-urilor la Universitatea din Murcia, Spania; Doctor in Economie, specializarea Management; Economie de piata, Comunicare interpersonala si negociere, Managementul Resurselor Umane la Institutul Superior de Gestiune (ISG) din Paris, etc.
OBIECTIVE:1. Prezentarea unei noi viziuni asupra managementului organizational;
2. Insusirea unor noi concepte, tehnici si metode aferente comunicarii interpersonale si negocierii;
3. Dezvoltarea aptitudinilor si a abilitatilor de a lucra In echipa;
4. Perfectionarea abilitatilor de comunicare interpersonala In negocieri;
5. Cresterea fidelitatii si responsabilitatii fata de organizatia de apartenenta.
CONTINUTUL GENERAL TEMATIC:1. Paradoxuri manageriale la nivel organizational;
2. Mentalitatea de invingator si lucrul in echipa; conditii esentiale pentru a reusi;
3. Cunoasterea interlocutorului (regula celor 4 x 20; forta mesajului de 30 de secunde; etajele morfotipologiei);
4. Tehnici de comunicare: intrebarile; ascultarea; relansarile. Elementele mecanicii exprimarii. Filtrele fiziologice si psihologice care pot aparea In cadrul comunicarii interpersonale;
5. Depistarea motivatiilor interlocutorului si „rezonanta” cu adaptarea la acestea;
6. Aplicatii ale programarii neurolingvistice in comunicarea interpersonala, in vanzari si in negocieri;
7. Aplicatii ale analizei tranzactionale in comunicarea interpersonala, in vanzari si in negocieri;
8. Ce este si ce presupune lucrul intr-o adevarata echipa;
9. Lobbyingul - element al strategiei de comunicare;
10. Negocierea: legea celor 5 C; principii si reguli ale negocierii; tehnici si strategii de negociere; negocierea interculturala;
11. Managementul si negocierea conflictelor.
ORGANIZARE SI INSCRIERE:Program: Joi, 3 octombrie, 0930 – 1700
Taxa instruire: 500 Lei + TVA;
Discounturi: 3% - 2 persoane; 5% - 3 persoane; 7% - peste 4 persoane