Arhitectura, designul interior si serviciile de consultanta sunt cateva domenii in care dezvoltarea tehnologica si economica au creat cresteri explozive ale complexitatii proiectelor, dar si exigente tot mai mari ale clientilor, ce impun, totodata, activitati de cercetare consumatoare de timp.
Pe de alta parte, in cazul unei companii de dimensiuni mijlocii si mari, numarul tot mai mare de proiecte devine mai dificil de administrat, mai ales fara o solutie software dedicata. O varianta pe care te poti baza o reprezinta Charisma ERP integrata cu Portfolio Management, un instrument modern si complex de crestere a profitabilitatii, prin utilizarea eficienta a resurselor umane, respectiv financiare, prin urmarirea si controlul costurilor la nivelul operatiunilor interne.
Insa avantajul competitiv al acestui modul ERP, Portfolio Management, nu se opreste aici. Fata de alte solutii ERP de pe piata, cel de tipul Charisma, destinat administrarii portofoliului de proiecte, ofera un suport complet pentru crearea, stocarea, interogarea contractelor, a proiectelor sau a lucrarilor desfasurate de companie, precum si pentru administrarea documentelor si a resurselor folosite.
Fiind o solutie software de ultima generatie, Portfolio Management este perfect integrat cu toate modulele Charisma ERP, cu Primavera, cu softul de salarizare si resurse umane Charisma HCM sau cu diferite tipuri de programe CRM sau Document Management. In plus, accesul la informatii este rapid si facil, ceea ce se traduce prin: reducerea si controlul costurilor legate de administrarea contractelor, cresterea conformitatii contractelor si a activitatilor la politicile companiei, reducerea riscurilor si imbunatatirea managementului financiar.
De ce sa te bazezi pe modulul ERP Portfolio Management
In primul rand, aceasta solutie software de tip ERP reduce costurile alocate pentru administrarea contractelor datorita eliminarii redundantei muncii manuale si a costurilor operationale ale organizatiei.
In al doilea rand, automatizeaza sau elimina anumiti pasi in administrarea contractelor cu partenerii.
Totodata, acest ERP creste conformitatea si elimina riscurile financiare datorita accesului rapid si facil la un instrument de stocare a “lectiilor invatate” pe parcursul timpului, pentru ca o companie sa isi defineasca si sa respecte o serie de politici si reguli interne.
Nu in ultimul rand, aceasta solutie software diminueaza riscurile operationale prin faptul ca ofera un control eficient al derularii proiectelor contractuale, eliminand erorile umane si semnaland necesitatea unor activitati trecute in contractul incheiat. Acest sistem ERP include si alerte de activitati necesare, complet configurabile, si instiintari ale riscurilor asociate fiecarei activitati in parte.
Portofolio Management imbunatateste si managementul financiar prin suportul decizional oferit echipei de management si printr-un control mult mai eficient al tuturor entitatilor financiare de tip avansuri, facturi, plati, garantii etc.
Prin identificarea/limitarea/stoparea fiecarei achizitii din cadrul unui proiect, prin sporirea procesului de validare si prin evitarea depasirii bugetului companiei, Charisma Portfolio Management diminueaza foarte mult si riscurile financiare ale companiei.
Functionalitatile modulului Portfolio Management
Solutia software dezvoltata de TotalSoft include facilitati pentru managementul ofertelor catre client, de estimari interne, de business plan, de management al contractelor si al proiectelor, urmareste si administreaza contractele, oferte si situatia lucrarilor cu subcontractorii.
Explicata, fiecare facilitate are urmatoarele functii:
1. Managementul ofertelor catre client include:
- Versionare / scenarii de ofertare
- Acces la istoricul ofertelor
- Administrare de preturi
- Comparatie cu diversi indicatori ai pietei
- Calculatie customizabila
- Import din aplicatii de devize
- Suport pentru ofertare catre sistemul public
- Posibilitatea de a elabora oferta pe baza unor norme interne
- Evaluare de durata, in cazul activitatilor ce trebuie executate/grafic de executie
- Stabilirea graficului de facturare
- Platforma pentru introducere a altor elemente contractuale
- Legatură cu proiectul.
2. Estimarile interne includ:
- Administrarea de devize, estimari de cost real al contractului
- Posibilitatea de a crea scenarii pentru a analiza modalitati diferite de realizare a obiectivelor
- Detaliere de oferte client cu scrisori bancare, resurse / cantitati reale etc.
3. Modulul Finantari al Charisma Portfolio Management urmareste si gestioneaza atat finantarile interne, cat si de tip extern, de genul creditelor sau a cesiunilor. Include posibilitatea executarii de studii de fezabilitate in vederea folosirii unor modele de finantari mixte.
Modulul este parte a suitei Charisma ERP si este integrat nativ cu Primavera, sistem de Project Management, cu suita Charisma HCM. In plus, este capabil sa opereze complementar cu sisteme de management de documente, CRM si/sau solutii de tip SharePoint.
Mai multe despre modulul ERP Portfolio Management poti gasi si pe site.