Somfy se impune ca un jucător cheie în automatizarea locuinței prin lansarea suitei TaHoma, un trio de instrumente inteligente

TaHoma switch TaHoma switch

Somfy România, lider în automatizarea soluțiilor de umbrire și acces în locuințe și clădiri comerciale, se impune ca un jucător cheie în industria smart home din România prin lansarea noii suite TaHoma, un trio de instrumente complementare, care simplifică instalarea și traiul proprietarilor de case inteligente. Fiind cea mai cuprinzătoare soluție inteligentă de pe piață, transformarea digitală a locuinței devine mai intuitivă, mai simplă și mai accesibilă tuturor.


Astăzi, Somfy inovează prin lansarea TaHoma® switch, primul control inteligent care centralizează și controlează echipamentele din locuință printr-o simplă apăsare de buton.


”Somfy și-a petrecut ultimii 10 ani lucrând pentru ca ecosistemul său de casă inteligentă să fie printre cel mai complete și mai deschise de pe piață. Pentru a obține acest lucru, am făcut parteneriate cu cele mai importante mărci din domeniul încălzirii, climatizării și iluminatului, dar mai mult, soluțiile noastre sunt compatibile cu principalele protocoale din domeniu și cu asistenții vocali. Astăzi, TaHoma® switch se impune drept cea mai completă soluție de pe piață, care ține pasul cu evoluțiile tehnologice. În plus, aducem și profesioniștilor cele mai recente inovații care le simplifică procesul de vânzare, instalare, dar și mentenanța echipamentelor conectate Somfy de la distanță”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.



Automatizarea locuinței este mai simplă și mai accesibilă



Cu noua generație TaHoma, compania răspunde nevoii actuale a consumatorilor în vederea simplificării traiului zilnic, eliminând sarcinile repetitive și rutina zilnică, făcând loc activităților mai importante, ca cele petrecute cu prietenii și familia. Pe lângă confort, automatizarea locuinței contribuie și la eficiența energetică a locuinței sau costuri mai mici la întreținere. 

În mod concret, utilizatorii pot salva scenarii personalizate cu ajutorul celor 2 butoane pentru a-și activa echipamentul și astfel simplifica diverse operațiuni, cum ar fi la sosirea și plecarea de acasă.

Concepută de designerii de la Eliumstudio din Paris, unitatea inteligentă Somfy TaHoma® switch este o soluție cu design ecologic ce se asortează perfect cu orice interior. Se poate plasa oriunde în locuință, fiind nevoie doar de o priză și o conexiune Wi-Fi.


TaHoma®

switch oferă compatibilitate nativă cu cei trei asistenți vocali principali de pe piață: Amazon Alexa, Google Assistant și Apple HomeKit. TaHoma switch este compatibil și cu protocoalele Somfy RTS și io-homecontrol, precum și cu Zigbee 3.0, un standard mondial în iluminatul inteligent. TaHoma® switch îndeplinește cele mai noi cerințe de securitate cibernetică, obținând certificarea Gold la testele efectuate de Underwriters' Laboratories LLC din Statele Unite ale Americii.  


Odată cu lansarea TaHoma® switch, Somfy introduce și noua sa aplicație TaHoma. Pe baza testelor efectuate cu utilizatorii, întreaga interfață a aplicației a fost regândită pentru a face gestionarea echipamentelor și mai intuitivă, prin simplificarea creării și personalizării scenariilor. Din noua aplicație TaHoma® pentru mobil, utilizatorii pot personaliza 2 din cele 3 bu-toane de control în funcție de obiceiurile lor zilnice; de exemplu: „Plec de acasă sau ”Revin acasă”.


TaHoma switch este disponibilă în România prin partenerii Somfy la prețul de vânzare recomandat de 999 RON inclusiv TVA.


Cele mai recente inovații dedicate profesioniștilor



TaHoma® pro

este o aplicație care ajută instalatorii să pună în funcțiune rapid și fiabil toate echipamentele inteligente. Instalarea este acum mai ușor de gestionat, pot regla în mod fiabil motoarele, fără erori, ajutându-i să economisească timp.


Pentru a-i ajuta să se conecteze de la distanță

, Serv-e-Go

este instrumentul prin care profesioniștii pot realiza o constatare tehnică a echipamentelor Somfy, de la distanță, cu acceptul în prealabil al proprietarilor. Astfel, instalatorii au o imagine de ansamblu clară, ajutându-i să identifice problemele și să se pregătească înainte de vizitele la clienți. Prin urmare, ei petrec mai puțin timp pe drum și mai mult timp activităților care au o valoare mai mare pentru afacerea lor.