București, octombrie 2019
Ca urmare a studiului GLAMI Fashion (Re)search, disponibil pe www.fashion-research.ro, GLAMI România lansează un ghid al materialelor, incluzând materialele sustenabile, disponibil pe platforma online.
Este prima inițiativă de acest fel a unei platforme online pentru creșterea vizibilității modei sustenabile în România, dând utilizatorilor posibilitatea de a vedea caracteristicile principale ale materialelor folosite, timpul în care acestea vor fi biodegradabile și, nu în ultimul rând, posibilitatea de a achiziționa produse create din aceste materiale. Mai mult, GLAMI.ro are, de acum, și noi filtre cu ajutorul cărora utilizatorii vor găsi produse sustenabile.
Moda sustenabilă/eco, pe un trend ascendent în România
Peste 64% dintre respondenții români sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse de modă sustenabile, cu până la 225 lei mai mult per produs, conform studiului GLAMI Fashion (Re)search. Motivul pentru care acești clienți nu au cumpărat mai multe produse sustenabile în trecut este faptul că nu au știut ce materiale și ce produse intră în această categorie.
Din acest motiv, GLAMI a decis să facă pasul următor, conform dlui Robert Johnson, Country Manager al GLAMI.ro: “Hainele pot fi făcute dintr-o multitudine de materiale. Dar cum decidem ce produse să alegem pentru garderoba proprie? De unde vin materialele din care sunt confecționate și ce proprietăți au aceste materiale? Lâna sau mătasea cum sunt procesate? Unde și în ce condiții este cultivat bumbacul? Ce impact poate avea o singură cămașă de bumbac asupra mediului? În ghidul materialelor lansat de GLAMI veți afla răspunsul la toate aceste întrebări și la multe altele. Veți afla, de asemenea, modul corect în care putem avea grijă de haine. Scopul acestui ghid este acela de a oferi informații de bază, informații care vă vor ajuta atunci când veți alege produse, pe GLAMI.ro.”
Despre GLAMI Fashion (Re)search
InspiGroup, o companie europeană de comerț digital ce operează catalogul online de fashion GLAMI în 15 țări, printre care amintim Cehia, Slovacia, Ungaria, Rusia sau Turcia, a lansat studiul GLAMI Fashion (Re)search în 2018, ca un proiect pe timp îndelungat pentru analiza piețelor internaționale în care operează. Scopul studiului a fost acela de a afla comportamentele offline și online ale consumatorilor.
Despre GLAMI România
Lansat acum 2 ani, GLAMI.ro oferă cumpărătorilor de produse fashion o destinație completă, cu posibilitatea vizionării a sute de mii de produse și găsirii celor potrivite nevoilor lor. Este prima platformă de acest fel lansată în România, combinând conținutul de fashion cu acțiuni menite să livreze cei mai potriviți clienți magazinelor online înregistrate în platformă.
GLAMI operează cu o combinație de machine learning & automated matching, astfel că ofertele sunt împărțite pe categorii și utilizatorul găsește mereu brandurile preferate.
Pentru mai multe informații, interviuri și alte solicitări, vă rugăm contactați:
Andreea Paleologu
M: +40732 710 894