Aceia care consideră că nu merită să te uiți la știri economice deoarece sunt plicticoase și, mai mult decât atât, ele nu reflectă nici realitatea obiectivă din țara noastră, înseamnă că nu au vizionat până acum programele pe teme actuale difuzate de către B1 TV.
B1 TV, un canal de televiziune în pas cu ceea ce își doresc telespectatorii
Aici vor avea surpriza de a descoperi că și cele mai importante subiecte, aparent aride, pot să fie la fel de incitante, ca și cea mai populară emisiune mondenă, dacă sunt realizate de profesioniști adevărați.
Folosindu-se inclusiv de instrumentele puse la dispoziție de către internet în ultima perioadă, iată că la B1 TV poți avea surpriza să găsești niște programe la care nu doar că te poți uita cu multă plăcere, dar poți și să afli informații valoroase, pe care cu greu le poți găsi pe diversele site-uri, bloguri sau platforme online ale televiziunilor concurente.
Televiziunea prin cablu a oferit și românilor oportunitatea de a avea acces la niște pachete stufoase de canale dintre care să își poată alege ceea ce își doresc să privească.
Dacă la început acest fapt a fost atrăgător pentru mulți, pe parcurs s-a demonstrat faptul că dintre cele câteva zeci, poate chiar și peste 100 de programe tv pe care le are la dispoziție un telespectator român azi, în fapt acesta urmărește doar un număr restrâns de canale (care se reduce adesea doar la 3 sau 4). Doar acestea difuzează conținutul care îl interesează și de aceea celelalte sunt din punctul lui de vedere de umplutură și plătite absolut degeaba
Industria televiziunii chiar a cunoscut schimbări extrem de importante în ultima perioadă, iar trendul va continua în același ritm și în anii ce vin.
Televiziunea tradițională e deja depășită. Trăiască televiziunea interactivă!
Firmele de televiziune prin cablu s-ar putea să nu mai aibă de ales și să permită telespectatorilor, dacă vor să îi mai păstreze în calitate de clienți, ca să își alcătuiască singuri propriile lor pachete de canale tv, în funcție de interesele specifice pe care le au. Doar astfel teama de Amazon sau Netflix va rămâne departe.
Până și reclamele la diverse produse și servicii vor trebui ca să fie altfel structurate, deoarece televizoarele inteligente și realitatea virtuală schimbă în mod radical modul în care privitorul interacționează cu conținutul audio-video pe care îl consumă.
Uneori se merge chiar pe ideea, se pare viabilă, că un model de abonament la tv fără publicitate poate genera chiar venituri mai mari decât cele obținute din reclamă. Asta dacă se oferă un conținut premium telespectatorilor.
Nu vor mai exista spoturi publicitare realizate de mântuială, pe sistemul că telespectatorii care fac parte din segmentul țintă și le asimilează oricum.
Specialiștii vorbesc din ce în ce mai mult despre publicitatea inteligentă, care schimbă radical modul în care se făcea promovarea unor produse sau servicii până acum.
Modificarea comportamentului oamenilor care consumă programe tv face ca asupra furnizorilor de televiziune în model tradițional să existe o mare presiune, clienții dorind să plătească doar pentru acele canale TV de calitate, unde chiar au satisfacția de a vedea ceea ce își doresc cu adevărat (și nu găsesc pe net!).
Mai mult ca sigur, televizoarele vor deveni unele foarte inteligente în anii ce urmează, vor fi niște dispozitive multifuncționale care vor permite utilizatorilor nu doar să vizioneze emisiunile tv preferate tridimensional, dar și să privească atât videoclipuri, să navigheze pe internet, să admire pozele sau filmulețele făcute în ultimul concediu, să fie niște instrumente care să asigure o interactivitate sporită utilizatorilor, una la care poate nici nu ne gândim acum.
Televiziunea nu va muri, dar va deveni o televiziune smart, iar presiunea pusă de marii giganți tehnologici va determina cu siguranță multe transformări în bine, ceea ce va face accesul la niște terminale extraordinar de performante în viitorul apropiat, spre bucuria consumatorilor de conținut audio-video ce îți doresc ca acesta să fie de calitate excepțională.