Asa cum o abordare fresh este reteta unui branding de succes, una dintre conditiile esentiale care duc la prepararea unui espresso de calitate este folosirea de cafea proaspat prajita.
In cazul noului brand Sloane, aflat la inceput de drum, pentru care agentia de creatie Tempo Advertising a realizat identitatea vizuala, cafeaua a demonstrat inca o data ca este partenera cu creativitatea si ideile puternice. Povestea frumoasa a brandului a luat forme creative in urma unui brainstorming pornit in fata unei cesti de cafea si a evoluat lin si firesc.
“Am aflat ca Newton a fost un vector de imagine al cafelei in Europa, a fost cel care a promovat aceasta licoare si obiceiul de socializare la o cafea. Legenda spune ca fizicianul isi petrecea timpul la Grecian Coffee House, una dintre primele cafenele din lume, impreuna cu un bun prieten, Sir Hans Sloane. In cinstea acestei prietenii ne-am hotarat ca numele prajitoriei de cafea sa fie Sloane. Un nume puternic, elegant, care beneficiaza si de un typo hotarat, unic si versatil." au declarat membrii echipei de creatie Tempo Advertising responsabili de proiect.
Logo-ul SLOANE este format din doua elemente interconectate, typelogo + icon si reprezinta stilizarea unui prajitor de cafea vazut din fata. Interconectivitatea celor doua elemente ne arata simplu si elegant faptul ca prajitul cafelei constituie o partea lăuntrică, proprie și esențială a brandului SLOANE.
“Folosim o abordare progresiva in ceea ce priveste procesul de prajire. Lucram cu forme focusate pe o calitate avansata si care folosesc tehnologia pentru a praji cea mai buna cafea verde posibila.,” a declarat Teodora Pitis, Managing Partner & Owner, Sloane Specialty Cofee Roastery.
Prajitoria s-a lansat in cadrul World Barista Championship la Dublin 2016, la standul Diedrich – producatorii prajitorului folosit de Sloane Specialty Cofee Roastery.
Ulterior lansarii, Sloane Specialty Cofee Roastery isi propune sa organizeze sesiuni de tasting la cafenele partenere din Europa – Berlin, Atena, Londra, Bath, Helsingborg.