Acum un deceniu, oamenii preferau întâlnirile față în față în birou; astăzi, chiar și problemele grave sunt ușor de soluționat prin Zoom. Din ce în ce mai mulți oameni aleg digitalul.
Cu toate acestea, nu înseamnă că compania dvs. tradițională va dispărea. Oricine se poate adapta la o lume în continuă schimbare.
Acest articol va vorbi despre cele mai importante tendințe de marketing prin e-mail în 2021. Vestea bună este că modalitățile dovedite de timp de a ajunge la clienți încă funcționează. Marketingul prin e-mail este viu și eficient. Potrivit Litmus, 2020 a fost un an de e-mail pentru toți; 2021 nu va fi diferit.
Valoarea crescândă a marketingului prin e-mail este evidentă. Este unul dintre cele mai de încredere canale de comunicare. Toată lumea îl va folosi pentru a-și promova produsele, pentru a-și promova mărcile, pentru a comunica cu piața țintă și pentru a grăbi în numerar. Prin urmare, este timpul să vă concentrați asupra campaniilor și strategiilor dvs. de marketing prin e-mail.
Tendințe de marketing prin e-mail pentru 2021 Personalizare.
Așa cum Adam Q. Holden-Bache, unul dintre cei mai importanți marketeri de e-mail, crede că în 10 ani e-mailul va fi complet automatizat cu mesaje 100% personalizate, conduse de inteligență artificială. Într-adevăr, încet, dar sigur, ne îndreptăm către o experiență hiper-personalizată.
Deși sistemele bazate pe AI nu sunt o opțiune valabilă astăzi, puteți obține în continuare rezultate destul de uimitoare cu personalizarea manuală. Folosind statistici furnizate de ESP-ul dvs., puteți satisface cu ușurință nevoile clientului și puteți crea un buletin informativ care este rezultatul direct al comportamentului, istoricului, preferințelor și intereselor abonaților.
Dacă aveți îndoieli, obțineți acest lucru; conform Instapage, mesajele personalizate au un ROI de 122%, în timp ce raportul național de e-mail al clientului afirmă că e-mailurile vizate generează 58% din toate veniturile. În 2021, când competiția va fi redusă, aceste cifre vă pot ajuta să vă mențineți compania pe linia de plutire. Personalizarea este un lucru dificil. Folosirea numelui clientului în copie și subiect nu este suficientă.
Necesită mult mai mult. De exemplu, principalii piloni ai unei bune personalizări sunt: Segmentarea corectă Optimizarea timpilor de expediere în funcție de tiparele istorice deschise ale utilizatorului Utilizarea conținutului dinamic în funcție de utilizatorul căruia îl trimiteți Potrivirea frecvenței e-mailurilor la nivelurile de implicare Stabilirea unei conexiuni personale de marca.
Crearea destinațiilor individualizate
A pune clienții pe primul loc și a vă gândi la problemele lor este o tactică care nu vă dezamăgește niciodată. Multe mărci beneficiază de acesta, exploatându-l în diverse campanii. De exemplu, campaniile automatizate hiperpersonalizate se află în centrul fiecărui buletin informativ privind abandonarea coșului.
Este o modalitate dovedită de timp de a vă readuce clienții și de a-i împinge să finalizeze afacerea.
Luați în considerare un e-mail de la Jack Wills ca exemplu reprezentativ. Se poziționează ca un memento, nu ca un e-mail de coș abandonat. Deși știm cu toții ce este.