DDB România semnează cea mai nouă campanie pentru băutura energizantă Tiger, a cărei protagonistă este celebra cântăreață Ruby.
Este bine știut faptul că tinerii au o viață extrem de activă, fiind mereu la curent cu noile tendințe. Această hiperactivitate este însă foarte solicitantă pentru corp, iar pentru a putea ține mereu pasul, o doză extra de energie este întotdeauna binevenită. În același timp însă, tinerii sunt preocupați de imaginea lor și au nevoie de un brand care să le dea “plus valoare”, care să-i facă să se simtă COOL.
Pornind de la acest insight și punând consumatorul pe primul rând, agenția de publicitate DDB România a sesizat o oportunitate pentru brandul Tiger, pe care a și pus-o în practică. Astfel, brandul de băuturi energizante s-a asociat cu Ruby, o artistă foarte căutată în acest moment și în trend, cu o constituție sportivă și sexy. Cu alte cuvinte, o potrivire perfectă cu valorile brandului Tiger care vizează un target tânăr.
“Ruby este un endorser modern, popular, un trend setter. Apelarea la un endorser feminin este o abordare originală, curajoasă, diferențiatoare pe piața de energizante. Astfel, ne propunem să creștem notorietatea brandului Tiger și ca atare creșterea bazei de consumatori. Asocierea cu o persoană din industria muzicală ne permite o plajă largă de comunicare, pe termen lung, care poate veni mereu cu ceva nou, în linie cu caracterul brandului care trebuie să surprindă în permanență,” a declarat Mihaela Grelus, Director de Marketing Maspex România.
Pentru DDB România, produsul s-a dovedit a fi inspirația perfectă, ideea creativă venind direct din produs. Și, cum în orice pisicuță stă la pândă un tigru care abia așteaptă să iasă-n lume, creativii agenției s-au întrebat ce se întâmplă atunci când deschidem un can de Tiger? Răspunsul creativ a fost tradus prin efectul băuturii energizante, iar clientul a plusat întrebând: ce-ar fi să deschidă Ruby can-ul?
„Tiger - tunelul magic care te transformă. Devii cool și irezistibil, transformă orice pisoi într-un tigru și asta fără niciun efort din partea ta. E mult prea tare ca să fie adevărat? Ai face bine să crezi pentru ca e la televizor și e și cu Ruby. Fii cool, fii irezistibil, nu fi pisoi,” a explicat la rândul său viziunea campaniei, Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.
Sub sloganul „Scoate tigrrrul din tine”, noua campanie Tiger a debutat cu un teaser pe cancan.ro în care a fost prezentat tatuajul fals cu tigrul al lui Ruby, urmat de revealing-ul campaniei pe pagina de Instagram a artistei. Campania propriu-zisă beneficiază de suport TV, online, POSM-uri și de o ediție limitată de can-uri cu Ruby.
Despre Maspex România
Compania mamă, Maspex Wadowice, are o istorie de aproape 25 ani, fiind originară din Polonia. De-a lungul timpului s-au finalizat 17 achiziții, 9 dintre ele fiind în străinătate.Compania Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa International, operațiunea de rebranding având loc în anul 2006.
În prezent, Maspex România produce în fabrica sa de la Vălenii de Munte toate produsele sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Ciao și Figo precum și produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolată Caldă La Festa, La Festa 3in1).
Despre DDB România
DDB România este agenția de creație membră The Group.
The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.