Pentru al cincilea sezon, Tommy Hilfiger duce platforma sa emblematică “See Now, Buy Now” la Shanghai, avându-i ca ambasadori globali pe Lewis Hamilton, Hailey Baldwin, Winnie Harlow și Maggie Jiang, celebrând liderii de opinie ai momentului, care își folosesc vocile pentru a aduce schimbare și a-i inspira pe ceilalți.
Tommy Hilfiger anunță prezentarea TOMMYNOW ICONS, o celebrare a stilului clasic American care se inspiră de la liderii de opinie ai momentului, care produc schimbări pozitive în lume. În decorul cerului înstelat din Shanghai, seara experimentală evidențiază implicarea lui Tommy Hilfiger în cadrul pieței cu cel mai mare potențial de creștere, Asia Pacific. Show-ul TOMMYNOW, Toamnă 2018, va avea loc marți, 4 septembrie, la ora 14:30 (ora României) la Shanghai Port International Cruise Terminal.
“Platforma TOMMYNOW este locul în care spiritul brandului și dorința noastră de a democratiza podiumul își ating potențialul maxim,” povestește Tommy Hilfiger. „În acest sezon formăm un parteneriat cu Lewis Hamilton și cu alți oameni din întreaga lume, care îi inspiră pe cei din jurul lor prin perseverența și optimismul lor. Aceste trăsături vor forma liderii prezentului și de mâine. TOMMYNOW continuă să evolueze și să ducă brandul, pe partenerii lui și pe consumatori, într-o călătorie care aduce la viață campaniile și colecțiile noastre incredibile, într-un mod nou și captivant.”
Ca urmare a succesului primelor patru show-uri TOMMYNOW, evenimentul din această toamnă este construit pe formatul Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now”. În cadrul show-ului va fi prezentată în premieră colecția colaborativă TommyXLewis, creată de Tommy Hilfiger în colaborare cu pilotul britanic de Formula 1 Lewis Hamilton, cvadruplu Campion Formula 1 FIA și ambassador global pentru colecția de bărbați. Va debuta și colecția capsulă pentru femei, TOMMY ICONS, a cărei campanie globală le are în prim-plan pe ambasadoarea globală a colecției pentru femei TOMMY HILFIGER, modelul internațional Hailey Baldwin, activista și modelul Winnie Harlow și actrița Maggie Jiang. Prezentarea de modă va combina pentru a treia oară ținute HILFIGER COLLECTION pentru bărbați și femei. Vârful ofertei TOMMY HILFIGER îl reprezintă colecția HILFIGER COLLECTION, sofisticată și modernă, combinând moștenirea Americana a brandului cu accente contemporane și o abordare jucăușă. Toate ținutele de pe podium vor fi disponibile imediat într-un ecosistem de canale de cumpărare din peste 70 de țări, inclusiv în magazinele TOMMY HILFIGER și pe tommy.com, partenerii de vânzare selectați și pe social media.
Tommy Hilfiger continuă să formeze parteneriate cu companiile de top din întreaga lume, pentru a conduce colaborări între diferite industrii, din care să creeze activări, cu focus pe China anul acesta. Brandul a anunțat de curând că va devein partenerul Alibaba Group pentru a organiza Super Brand Day pe cea mai mare platformă de e-commerce, Tmall.com, pe 4 septembrie. În această zi, prezentarea experimentală TOMMYNOW va fi difuzată live pe Tmall.com, iar consumatorii se vor bucura de activări incitante. Produsele comandate în zonele Jiangsu, Zhejiang și Shanghai vor fi livrate în 24 de ore. În cadrul evenimentului va exista un pop-up shop Tmall, în care invitații vor putea proba piesele favorite din colecția de Toamnă 2018 folosind oglinzi cu realitate augmentată, printr-un avatar 3D, iar apoi vor putea comanda piesele.
#TOMMYNOW va fi accesibil pe canalele social media ale brand-ului.
Prietenii și urmăritorii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.