Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconică mărcii „TOMMY HILFIGER” într-o capsulă uimitoare inspirată de arhetipurile culturale și expresia radicală. Așteptați-vă la inteligență, model dramatic și clasice reimaginate din Ivy League.
Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă Tommy Hilfiger X Richard Quinn din toamna 2022, semnată de Tommy Hilfiger și celebrul designer Richard Quinn, care a primit premiul inaugural Regina Elisabeta a II-a pentru design britanic în 2018.
Capsula îmbină utilizarea semnăturii lui Quinn a modelului îndrăzneț și siluetele exagerate cu interpretarea iconică a lui Hilfiger a clasicilor americani, de la jacheta de varsity la blugi cu 5 buzunare, de la chino până la jacheta de piele. Într-un total de 40 de piese, capsula este inspirată dintr-o multitudine de arhetipuri culturale, inclusiv punk, explorator, majorete și jock, și servește ca o celebrare răsunătoare, inclusiv de gen, a stilului individual.
"Monograma TH", recent lansată, care reflectă spiritul de inovație ce stă la baza brandului TOMMY HILFIGER, este remixată cu designul cu margarete semnat de Quinn și aplicată pe jachete cu puf, paltoane, rucsacuri sport și genți de voiaj.
O jachetă de varsity este decorată cu motive unice care combină margareta lui Quinn cu embleme ale stilului Collegiate și Americana. Un model emblematic de trandafiri englezești apare pe pantalonii formali, îmbrăcămintea exterioară ondulată și croiala clasică în tartan scoțian.
De-a lungul timpului, nepotrivirile experimentale și schimbările izbitoare ale amplorii motivelor repetate creează impact și intrigă. Textilele sunt luxoase - inclusiv velur imprimat și twill de mare densitate, în timp ce accesoriile precum cizmele cu model și eșarfele de mătase sunt oferte distinctive.
„Întotdeauna am fost inspirat de a lucra cu creatori care depășesc limitele, iar Richard nu face excepție”, a spus Tommy Hilfiger. „Am reunit cele două estetice distincte ale noastre pentru a crea o interpretare rebelă a pregătirii moderne. Este neașteptat și optimist și reflectă spiritul jucăuș din inima ambelor mărci.”
„Eu și Tommy împărtășim aceeași obsesie pentru imprimeuri și textile, așa că a fost o bucurie naturală să echilibrăm și să combinăm viziunile noastre pentru această colaborare”, a spus Richard Quinn. „A fost inspirant să mă scufund în arhivele lui Tommy și să găsesc piesele emblematice care au devenit pânzele pentru co-crearea noastră. Ne-am împins să fim dramatici și vibranți cu fiecare detaliu – în căutarea progresului – iar piesele finale nu dezamăgesc.”
Capsula este documentată într-o campanie fotografiată de Adrienne Raquel care sărbătorește lansarea colecției printr-un film conceptual și o serie de activări eclectice.Tommy Hilfiger X Richard Quinn s-a lansat exclusiv online pe tommy.com (în România) și în anumite magazine TOMMY HILFIGER din întreaga lume.Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind @TommyHilfiger și @RichardQuinn.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selectate și pe tommy.com.De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnată distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. SARKK S.A. a căutat mereu echilibrul și creșterea organică, condusă de valorile CSR, și de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piață, în continuă dezvoltare, captând atenția celor mai pretențioși consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute mărci de stil de viață premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil iconic care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit față de sustenabilitate și incluziune. Vânzările globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar marca este susținută de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezenți în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.
Despre Richard Quinn
Designerul londonez Richard Quinn și-a înființat eticheta omonimă în 2016, după absolvirea Masterului în modă la Central Saint Martins. Specializat în îmbrăcăminte pentru femei și textile, colecțiile sale sunt îndrăznețe și emoționante, creând o viziune neînfricoșată. Richard creează articole de îmbrăcăminte cu atenție la fabricațiile inovatoare, concentrându-se pe capacitatea sa de a combina abilitățile unice de artizanat cu o sensibilitate rafinată la modă. De când a absolvit, Richard a primit premiul H&M Design Award 2017 și și-a lansat propriul studio de imprimare cu acces deschis la Londra, unde a creat și tipărit modelele sale atrăgătoare. Richard Quinn a fost onorat de Majestatea Sa Regina în februarie 2018, când designerului i-a fost înmânat premiul inaugural Regina Elisabeta a II-a pentru design britanic noului designer de modă britanic Richard Quinn. S-a bazat pe originalitatea și valoarea lui Quinn pentru comunitate, oferind servicii de imprimare la prețuri accesibile studenților și designerilor în curs de dezvoltare. Richard a primit Premiul pentru talentul britanic emergent în îmbrăcăminte pentru femei la Fashion Awards 2018, iar cel mai recent Richard a câștigat BFC/British Vogue Designer Fashion Fund 2022, acordat de Caroline Rush și Edward Enninful.