Tommy Hilfiger îi urează bun venit lui Lena Situations, icon social media franco – Algerian, în familia Tommy pentru vara 2024

Lena Situations Lena Situations

Tommy Hilfiger are plăcerea de a anunța că iconul social media franco-algerian, Lena Situations, se alătură familiei Tommy începând din iunie 2024. În calitate de gazdă a unuia dintre cele mai populare podcasturi din Franța și creatoare de top, parteneriatul evidențiază angajamentul Tommy Hilfiger de a aduce împreună moda și divertismentul, continuând moștenirea brandului de a celebra cultura pop la nivel mondial.

 

„Tommy este iconic, istoric și clasic, dar cu un twist – brandul este despre exprimarea de sine și pentru asta sunt aici,” a spus Lena Situations. „De-a lungul anilor,  l-am văzut jucându-se cu siluete, designuri, modele, țesături și multe altele, rămânând fidel rădăcinilor sale americane. Piesele din colecția acestui sezon devin elemente de bază pentru mine, și pur și simplu le ador!”

 

„Este o adevărată plăcere să o primim pe Lena în familia Tommy Hilfiger!” a spus Tommy Hilfiger. „Lena este o creatoare vibrantă și impresionantă, cunoscută pentru stilul său incredibil și viitorul său promițător. Admir cu adevărat modul în care se exprimă, fie pe canalele sale de social media, fie prin podcastul ei. Ea întruchipează un optimism constant, la fel ca brandul nostru, și suntem încântați să o avem alături de noi.”

 

Lena s-a alăturat recent brandului pentru o escapadă de vară VIP în Mykonos, Grecia, pentru a sărbători deschiderea primului magazin TOMMY HILFIGER de pe insulă. În această călătorie, Lena și oaspeții s-au bucurat de o întâlnire exclusivă cu Tommy Hilfiger, au experimentat magia insulei Mykonos și au definit standardele pentru lista perfectă de bagaje de vară. Lena va avea, de asemenea, apariții personale la evenimentele viitoare TOMMY HILFIGER, și va prezenta brandul pe canalele sale de social media și va avea diverse interacțiuni cu presa.

 

Tommy Hilfiger are o lungă istorie de colaborare cu icoane inspiratoare din cultura pop, precum colaborările actuale cu Kendall Jenner și Sofia Richie Grainge. Lena se alătură acestei liste în creștere de pionieri creativi care au colaborat cu brandul și au rupt convențiile prin activări de parteneriat inovatoare.

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.  

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

 

Despre Tommy Hilfiger

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

 

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.