O nouă monogramă pentru „Tommy Hilfiger”, creată în colaborare cu Fergus Purcell, este piesa centrală a colecției Toamna 2022. Stilurile clasice prep sunt reimaginate în elegante articole essentials și stiluri emblematice pentru toate genurile și vârstele.
Tommy Hilfiger a creat o nouă monogramă cu celebrul ilustrator și designer grafic britanic Fergus Purcell.
Bazându-se pe istoria de colaborare a companiei cu cei mai semnificativi creatori contemporani, monograma reimaginează ADN-ul de bază al mărcii TOMMY HILFIGER și va apărea pentru prima dată în colecția Toamna 2022.
Noul design este rezultatul unor cercetări ample în arhiva TOMMY HILFIGER. Purcell a creat o reinterpretare îndrăzneață a motivelor pe care le-a descoperit pe piese iconice din istoria de design a mărcii. Creată dintr-un T și H care se întrepătrund, monograma reprezintă o intersectare a clasicului cu modernul, aducând o nouă perspectivă asupra sensibilității prep: ca atare, este prin excelență TOMMY HILFIGER.
„Din 1985, monograma „TH” reprezintă stilul prep autentic, reinventat îndrăzneț pentru toți”, a spus Tommy Hilfiger. „Fergus Purcell a fost un colaborator cu adevărat inspirator. Abordarea sa specială și legătura cu cultura străzii sunt unice. A fost o bucurie să ne reinventăm monograma cu el - pentru 2022 și mai departe.”
„Ceea ce îmi place la acest brand este că are un impact puternic; foarte colorat, foarte încrezător și foarte direct.” adaugă Fergus. „Acestea au fost inspirațiile care mi-au condus designul și dorința de a face ceva care să fie perceput ca nou și iconic, dar și ca ceva ce ar fi putut exista deja. Sunt foarte mulțumit de rezultate!”
Noul motiv al lui Purcell a inspirat colecția Tommy Hilfiger „TH Monogram” Toamna 2022, care combină spiritul progresiv și stilul de patrimoniu de pe Coasta de Est, vizibile în colecțiile dedicate bărbaților, femeilor și copiilor.
Piesele premium cu monograma prezintă semnătura mărcii în nuanțele Burgundy, Navy și Snow White. Pe hainele puffer, accesorii și stilurile unisex, monograma este abstractizată într-un model integral, în timp ce pe emblematicul Rocky Parker și pe croi, este descrisă ca un tipar tonal. Astfel de schimbări reflectă versatilitatea dinamică a acestui logo nou.
Fabricarea și detaliile rafinate prezintă o ofertă elegantă pentru clienți. Îmbrăcămintea casual este realizată din lână premium și fire reciclate. Articolele clasice prep sunt umplute cu puf reciclat și sunt create dintr-un material jacquard complex. Monogramele brodate, detaliile din piele și nasturii metalici se regăsesc peste tot. Așa cum monograma, cu literele sale de dimensiuni diferite, este perfect imperfectă, colecția este plină de răsturnări estetice neașteptate care perturbă status quo-ul. Fiecare piesă poate fi ajustată și stratificată pentru a reflecta stilul personal al unei persoane. Siluetele pot fi reproiectate și reimaginate.
Colecția Tommy Hilfiger „TH Monogram” Toamna 2022 este disponibilă online pe tommy.com și în anumite magazine TOMMY HILFIGER selecționate. Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selectate și pe tommy.com. De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnată distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. SARKK S.A. a căutat mereu echilibrul și creșterea organică, condusă de valorile CSR, și de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piață, în continuă dezvoltare, captând atenția celor mai pretențioși consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute mărci de stil de viață premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil iconic care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit față de sustenabilitate și incluziune. Vânzările globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar marca este susținută de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezenți în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.
Despre Fergus Purcell
Fergus Purcell este ilustrator. Estetica sa este influențată de referințele sale favorite din cultura pop, cum ar fi The Ramones, The Runaways, The MC5 și arta lui Jack Kirkby, Moebius și Guido Crepax. Purcell a conceput tricouri pentru Holmes, Very Ape, Good Enough, X-Girl Japan, Hysteric Glamour, Heavy Metals Kids și Silas. De asemenea, își produce propria linie de tricouri, Tonite. Purcell este probabil cel mai cunoscut pentru proiectarea logo-ului triunghi pentru Palace Penrose, brandului de skate. De asemenea a lucrat cu designeri precum Marc Jacobs, Katie Hillier și Luella Bartley și Ashley Williams. A colaborat cu KR3W la o colecție capsulă.