In prezent, publicitatea, indiferent de forma sa, reprezinta un element de baza pentru orice tip de business, fie ca ne referim la o societate mica sau la o companie multinationala. Desi industria publicitara a evoluat foarte mult, inca nu a fost descoperita o reteta a cresterii fulminante a vanzarilor de bunuri sau servicii, in schimb a aparut nevoia in publicitate, de a crea efecte de impact, menite sa grabeasca procesul de vanzare. Astfel a luat nastere PUBLICITATEA NECONVENTIONALA.
Publicitatea neconventionala asigura nevoia unei companii sau a unui produs de a se face cunoscut(a) pe piata si de a se diferentia fata de concurenta. Folosind acest mijloc de promovare, mesajul publicitar urmareste consumatorul si il surprinde in spatii neobisnuite.
De ce publicitatea neconventionala?
Foarte multe dintre produsele si serviciile de astazi se aseamana intre ele, creand confuzie in randul consumatorilor. Singurul diferentiator este tipul de mesaj si publicitatea la care apeleaza. Principalul beneficiu al publicitatii neconventionale este acela de a lasa o amprenta in mintea consumatorilor pe termen lung.
Atunci cand un potential client vede un mesaj publicitar intr-un loc in care nu se asteapta, acel mesaj este perceput intr-un mod pozitiv. Astfel, publicitatea neconventionala este strict legata de perceptia oamenilor. De exemplu, publicitatea pe taxi este recomandata pentru acest scop. Taxiurile sunt prezente in locurile de interes major si in zonele aglomerate ale orasului.
Publicitatea neconventionala nu are limite din punct de vedere al inventivitatii. Din acest motiv se pot realiza campanii de publicitate cu buget redus, dar cu efecte maxime.
Cel mai clar exemplu in acest sens este publicitatea in lift, intrucat aceasta ofera posibilitatea alegerii cu exactitate a cladirilor de birouri sau blocurilor de apartamente din zona targetata.
Necesitatea de nou si conceperea unor idei originale au dat nastere la conceptul publicitatii neconventionale. Cu cat efortul creativ si ideea de promovare sunt mai neconventionale, cu atat produsul promovat va ramane intiparit in mintea consumatorilor, devenind, mai nou, un element viral, ce se poate propaga cu usurinta in retelele online de socializare.
« Oamenii sunt tentati sa evite avalansa de mesaje publicitare, desi sunt expusi zilnic la aproximativ 3.000 dintre acestea. Din experienta pe care noi am dobandit-o, realizand campanii de publicitate neconventionala, consumatorii retin mult mai usor mesajele « altfel », iar acest lucru ii determina sa actioneze », Alina Deac – Marketing & Sales Manager, in cadrul agentiei de publicitate neconventionala Evia Media.
Suporturile de publicitate neconventionala (taxi, autobuze RATB, reclama in lifturi s.a.) sunt foarte usor de remarcat si insotesc in permanenta publicul targetat.
Timpul, energia si imaginatia sunt principalele elemente care stau la baza acestui tip de promovare. Publicitatea neconventionala se remarca ca fiind inovatoare, deoarece ofera aspecte originale, care atrag, nu plictisesc si au un impact de durata asupra publicului caruia i se adreseaza.
Spatiile publicitare neconventionale ofera exclusivitate brandului Dvs. Neavand competitori in aceste medii unice, recuperarea investitiei in publicitate se accelereaza.
Publicitatea neconventionala ofera un grad mare de interactiune cu publicul tinta si surprinde reactiile celor care observa mesajele publicitare.
Agentia de publicitate neconventionala Evia Media asigura, prin toate resursele, suportul pentru clientii care doresc sa se publiciteze «altfel » .
______________________________________________________________________________________
EVIA MEDIA - Un concept eficient de publicitate neconventionala
http://www.eviamedia.ro
Evia Media este o agentie de publicitate neconventionala, infiintata din dorinta de a oferi un alt mod de promovare outdoor si indoor.