Calitatile sunt daruri de la Dumnezeu, insa nimeni nu se naste perfect. Este datoria noastra se ne perfectionam prin forte proprii, sa ne autoperfectionam. Acest proces nu se termina niciodata, ar trebui sa continue toata viata. Nu esti niciodata atat de perfect(a) incat sa poti pune punct autodezvoltarii tale.
Cum trebuie sa actionezi asupra ta si cum sa-ti amplifici darurile pe care le ai de la natura pentru a deveni un model mai bun?
Site-ul Buy Books recomandam materiale de calitate, scrise ce autori celebrii. Va recomandam tratate de dezvoltare profesionala vandute in milioane de exemplare. Cu ajutorul lor puteti sa va imbunatatiti aptitudinile si parcursul in cariera.
Networking
Filipe Carrera, detinator al unui masterat in e-business si e-commerce la Universitatea Politehnica din Madrid, ne propune un ghid practic de a avea succes prin folosirea retelelor de contacte. „De ce networking in business?”, „cum facem business networking eficient?” sau „cum ne ajuta business networking-ul sa ne dezvoltam afacerea?” sunt doar cateva dintre intrebarile la care putem primi raspunsuri in cartea publicata la editura Rentrop&Straton. Pe scurt, lucrarea contine exemple nenumarate ale unor situatii de confruntare dezvoltate in contexte si culturi diferite, subliniind globalizarea retelelor in zilele noastre in 31 de povesti, din care doua sunt din Romania.
Leadership total
Volumul propus de editura Curtea Veche este un ghid practic pentru a-ti transforma viziunea asupra vietii in realitate. Autorul Anthony Silard, CEO al The Executive Leadership Institute si presedinte al The Center for Social Leadership, ne indruma pasii pentru a deveni lideri autentici. Christine W. Letts, de la Universitatea Harvard, rezuma cartea ca fiind una esentiala „pentru directori generali, manageri de nivel ierarhic mediu, antreprenori, oameni aflati in curs de afirmare, persoane cu initiativa si pentru toti cei care doresc sa faca o schimbare in viata lor stabilindu-si si atingand teluri marete in plan profesional si personal”. Este una dintre cele mai bune carti de dezvoltare profesionala.
Antreprenoriat
Tema antreprenoriatului poate fi regasita integral in prima carte scrisa de un roman, respectiv Marius Ghenea. Astfel, „Antreprenoriat, drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri” acopera in peste 300 de pagini capitolele importante legate de activitatea antreprenoriala. Ghenea spune despre propria carte, aparuta la editura Universul Juridic, ca parcurge practic de la A la Z toate etapele antreprenoriale, ceea ce nu se gaseste, in general, in carti ale unor autori straini, mai putin in carti foarte specializate, destinate unui public restrans.
7 lectii de succes pe timp de criza
Editura Meteor Business aduce in atentie o carte a unui cunoscut om de afaceri si profesor american, respectiv Bill George. Volumul ofera publicului informatii despre calitatile de care trebuie sa dea dovada un lider in vremuri de cumpana. Astfel, cartea scrisa de George este un ghid dedicat tuturor persoanelor care ocupa o functie de conducere si se lupta cu problemele economice fara precedent din zilele noastre. Cartea abunda in referiri la celebritati din lumea afacerilor, cum ar fi Indra Nooyi de la PepsiCo, Steve Jobs de la Apple, Sam Palmisano de la IBM si Anne Mulcahy de la Xerox, care, ca lideri, s-au lovit de situatii dificile precum falimentul, schimbarile produse de progresul tehnic si de globalizare, retragerea produselor de pe piata, nerespectarea eticii profesionale si preluarile ostile.
Idei cu impact garantat
Fratii Heath, Chip si Dan au scris o carte utila oricarei persoane, dar mai ales celor care doresc sa surprinda prin idei inovatoare. Chiar daca cei doi autori ofera o reteta aparent simpla de cum sa-ti formulezi o idee de succes, cartea aparuta la editura Curtea Veche este sustinuta de exemple si studii de caz care prezinta povesti ale unor companii si oameni de succes. Pornind de la subtitlul „De ce unele idei supravietuiesc, iar altele dispar”, fratii Heath spun ca au „scris aceasta carte pentru a veni in ajutorul celor care vor ca ideile lor sa prinda, iar prin «a prinde» se refera la faptul ca ideile vor fi intelese, retinute si vor avea un impact de durata, schimband opiniile sau comportamentul celor care le recepteaza”.